Breaking News

3 Cara detoks kulit wajah


Pencemaran di luar,kotoran ,bahan kimia dalam air dan kosmetik menyebabkan kulit kita menjadi kemerahan,kekeringan,mengelupas,dan yanaling ketara sekali ialah terjadinya jerawat.
Jadi sebab itulah pentingnya kita mendetoks dan membuang segala sisa-sisa kotoran yang ada di dalam kulit.

Jangan ingat usus je kena detoks tau,wajah pun kena detoks juga untuk mengeluarkan kesan kimia dari produk lama.Jadi kali ini saya nak berkongsi 3 Cara detoks kulit wajah untuk anda semua caranya murah dan ringkas je.Tak perlu bazir duit untuk ke spa lagi kan?😊


1.AIR
Minum air inilah merupakan tips yang mudah tapi ramai yang abaikan .Air membantu anda membuang segala toksin dalam badan .Caranya segelas air dicampur dengan 1 sudu teh jus lemon / 1/2 sudu teh madu .Sekali sekala gantikan saja dengan teh hijau ataupun halia .Teh hijau dan halia ni dapat melindungi kulit tau.

2.Fiber
Pengambilan serat fiber dapat membantu menggelakkan perut anda menjadi kembung .Makan oat atau roti untuk sarapan pagi anda.Salad pun boleh juga 😊😊.Selain tu juga fiber dapat membantu penghadaman anda untuk berfungsi dengan lebih baik.

3.Rawatan muka di rumah
Tak perlu ke spa untuk merawat wajah anda.Lakukan saja di rumah,caranya potong lemon kepada 2 bahagian dan gosokkan di wajah.Stim wajah juga penting untuk membuka liang pori di wajah seterusnya dapat menghilangkan kotoran.Selain itu juga dapat menjadikan wajah lebih segar dan berseri.

Tips akhir dari saya jika ingin menukar produk penjagaan kulit wajah yang baru ,anda WAJIB rehatkan kulit muka sekurang-kurangnya selama seminggu untuk menggelakkan muka dari terkejut dan menyebabkan masalah lain.


Terima kasih sudi membaca ..

Nak shaklee??hubungi saya
PAGES Vitamincantik
IG -mek_cun
WHATSAPP +60193484205
Read more ...

Review Vitamin c shaklee

[jerawat,vitamin c shaklee]
Hai semua

Kali ni saya nak review mengenai vitamin c Shaklee ataupun lebih dikenali sebagai vitamin sustained release plus dari Shaklee.

Ada yang pernah baca entri saya sebelum ni.Saya memang selalu sangat tukar krim penjagaan wajah,keluar je testimoni produk-produk baru semuanya saya nak cuba untuk merawat masalah kulit saya ni tapi hakikatnya kesannya sekejap saja kemudian kulit kembali berjerawat .Sedih kan??😐

Tapi selepas mencuba Vitamin C Shaklee kulit kelihatan berbeza tau bukan bertukar rupa ,makin berseri-seri,jerawat ruam kecil semakin berkurang hari demi hari.Bibir kelihatan lembab sentiasa.

Seronok sangat sebab dulu di wajah saya terdapat kawasan ruam yang sukar untuk hilang sebelum ni.Puncanya mungkin juga disebabkan stress sebab itulah vitamin c mudah musnah dari badan jadi jom kita elakkan dari stress dan amalkan vitamin untuk gaya hidup lebih sihat.


180 biji sehari memang tahan sehingga 6 bulan.Berbaloi sangat dengan kesannya.Selain itu ,bila ada jerawat batu tumbuh je dengan pantas saya letakkan masker vitamin c ni di kawasan jerawat.Hasilnya jerawat kembali kecut dalam masa 2 hari saja.

Anda nak tahu tak kelebihan vitamin c shaklee ni?
Jom baca info dulu
•Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan.
•Mengurangkan simptom deman.
•Mengatasi masalah jerawat degil.
•Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi.
•Membantu kulit sensitif seperti eczema,resdung.
•Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh.
•Mengurangkan kesan "sunburn".
•Menjadikan kulit lebih gebu.
•Melembapkan kulit dari dalam.
•Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.
•Tona kulit menjadi lebih sekata.
•Mengurangkan deman selsema.
•Melindungi badan daripada radikal bebas.
•Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka.
•Merendahkan tekanan darah tinggi.
•Memastikan saluran darah mengembang dengan lebih baik.
•Mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak.
•Mencerahkan kulit secara semulajadi.
•Membantu kelihatan lebih muda.
•Merendahkan paras insulin.
Mengimbangi sistem dalam badan.
•Membantu penghasilan dopatime dalam saraf sistem.
•Membantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan.
•Menghalang terkena serangan jantung.
•Mengawal komplikasi diabetis.
•Mengawal kelemumur.
•Meningkatkan pertumbuhan rambut.
•Mengurangkan keguguran rambut.
•Menghasilkan rambut yang lebat.
•Mengelak daripada uban.

Memang banyak sangat kelebihan vitamin c shaklee ni.Bukan saja untuk kecantikan malah untuk kesihatan juga.

Berminat nak order atau pertanyaan
Maz SID
Whatsapp +60193484205
IG:mek_cun
PAGES:Vitamincantik
Read more ...

Testimoni vivix shaklee yang anda mungkin tak percaya.

Semua pasti tahu tentang kehebatan Vivix shaklee ni,yang belum tahu lagi sila klik sini http://izza-sakura.blogspot.my/2016/12/apa-itu-vivix-shaklee_14.html
untuk mengetahui kelebihan vivix shaklee.Saya tidak berjanji yang makanan tambahan ini akan membantu penyakit anda sembuh 100% tetapi testimoni di bawah sudah membuktikannya.













Dapatkan vivix sebagai supplement kesihatan anda

Hubungi saya
Maz
WHATSAPP / TELEGRAM +60193484205
PAGES: Vitamincantik
BLOG:http://izza-sakura.blogspot.my/
IG:mek_cun
Read more ...

Apa itu vivix shaklee?


Vivix merupakan salah satu minuman tambahan berbentuk sirap yang amat berkhasiat yang mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum,anggur muscadine,elderberi eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol.


Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan .


Baca tentang anggur muscadine di sini..
http://izza-sakura.blogspot.my/2016/12/kenali-anggur-muscadine.html

Dalam satu botol VIVIX terdapat banyak kebaikan yang Vivix bagi .Untuk mereka yang malas nak telan macam macam jenis supplement tapi nak jaga kesihatan dalam dan luaran saya syorkan ambil vivix shaklee.



Kelebihan vivix shaklee
●Menggalakkan rangsangan penuaan yg sihat
●Penting dalam pencegahan penyakit2 degeneratif
●Membantu menghalang kanser
● Mengurangkan risiko sakit jantung
● Mengurangkan komplikasi pesakit diabetes
● Menyokong kesihatan sendi
●Mengurangkan insiden bg penyakit Alzheimer
●Membantu dalam mengurangkan berat badan
● Meningkatkan sistem imun
●Menyokong kesihatan mata
●Menyokong kesihatan menyeluruh ❀ Memperbaiki tenaga sel dan dna
●Membantu meningkatkan fungsi otak
●Boleh mengurangkan ketagihan merokok. Rokok menjadi PAHIT
●Melindungi jantung
●Merencat sel kanser dari menjadi semakin serius

Vivix membantu menyelesaikan masalah penyakit yang serius seperti:
•Kencing manis
•Strok
•Katarak mata
•Tekanan darah tinggi
•Masalah saraf
•Kayap
•Batuk berpanjangan
•Masalah sendi dan tulang
•Resdung
•Bengkak jantung
•Letih
•Masalah kulit dan bintik penuaan
•Menghitamkan rambut beruban
•Lemah imun daya tahan badan
•Perokok (rokok rasa pahit)
•Masalah kurang selera makan
•Angin dalam badan
•Cyst
•Kanser dan tumor
•Masalah kalenjar tiroid
•Penyakit SLE
•Kudis
•Gout
•Penyakit nyanyuk
•Rambut gugur
•Kolesterol tinggi.
•Sembelit


Ternyata vivix shaklee memang banyak manfaat untuk kesihatan dan juga kecantikan.Keluarga sihat,keluarga bahagia.

Inginkan vivix sebagai supplement harian anda??
Atau ada pertanyaan lain??

Jom hubungi saya

Maz
+60193484205
PAGES:Vitamincantik
BLOG:http://izza-sakura.blogspot.my/
IG :mek_cun
Read more ...

Testimoni Shaklee Collagen Powder


Hai semua

Sebelum ni saya ada berkongsi tentang maksud kolagen dan kelebihan shaklee collagen powder .Dah baca belum??belum baca lagi klik je sini(sedang dikemaskini).Wah memang banyak sangat kelebihan shaklee collagen powder ni kan.


Kolagen untuk merawat kulit dan memperbaiki masalah kesihatan .Ramai yang berpuas hati dengan keberkesanan shaklee collagen powder ni iyalah bukan saja bagus untuk kecantikan malah untuk kesihatan juga .

Mana yang rasa ibu atau ayah ada masalah sakit lutut ,sakit sendi atau ibu kita yang nak cantik cuba hadiahkan mereka shaklee collagen powder ni memang senyum sampai telingalah jawabnya maklumlah produk kolagen yang terbaik di pasaran.

Dengan jisim molekul yang rendah membantu penyerapan kolagen dengan lebih baik.Sumber dari hidupan laut iaitu sisik ikan merah jadi ia lebih selamat dan halal.


Jom kita lihat testimoni..










Seronok kan lihat wajah -wajah mereka makin pulih hanya dengan Shaklee Collagen Powder.Kini tak perlu penjagaan produk kulit yang mahal lagi.


Ingin memperbaiki kulit anda seperti mereka??ayuh bertindak sekarang !!simpan no dan maklumat di bawah:

Sid Maz 1232548
PENGEDAR SHAKLEE
WHATSAPP @TELEGRAM +60193484205
BLOG:http://izza-sakura.blogspot.my/
PAGES:Vitamincantik
IG:mek_cun
Read more ...

Maksud kolagen dan kelebihan Shaklee Collagen Powder






Tiap -tiap hari kita dengar tentang kolagen serta keberkesanan kolagen di pasaran untuk mencantikkan kulit dan merawat pelbagai penyakit .Apa sebenarnya maksud kolagen??


Kolagen merupakan protein utama dalam tisu benda-benda hidup.

Kolagen juga adalah salah satu protein yang menyusun tubuh manusia. Keberadaan kolagen  adalah kurang lebih mencapai 30% dari seluruh protein yang terdapat di tubuh. Kolagen adalah struktur organik pembangun tulang, gigi, sendi, otot, dan kulit. Serat kolagen memiliki daya tahan yang kuat terhadap tekanan.

Perkataan kolagen sendiri berasal dari bahasa Yunani yang artinya (bersifat lekat atau menghasilkan pelekat).


Tanda kekurangan kolagen
●Rambut kering & bercabang
●Pori besar,jergat hitam & bintik -bintik
●Tulang kekurangan kalsium dan risiko sakit sendi
●Kulit oto kendur dan kurang anjal
●sakit sendi dan penuaan
●Berkedut
●Mata kabur ,lingkaran hitam dam sembap
●Penyakit gigi
●Organ dalaman kurang berfungsi
●Kuku mudah pecah dan kurang bersinar.

Ada nampak tanda-tanda tersebut?? maka anda harus mengambil langkah terbaik dengan mengamalkan kolagen terbaik ini iaitu Shaklee Collagen Powder.

Keistimewaan Shaklee Collagen Powder
.
🌿Suplimen kolagen terbaik yang mengandungi 4,000 mg propriatari RSS (Red Snapper Scale), kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.
.
.
🌿Bermolekul ringan (1, 000 dalton) yang memudahkan penyerapan kolagen ke dalam badan dan membantu sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
.
.
🌿Terbukti berkesan - membaiki tekstur kulit wajah dan mengurangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu (berdasarkan ujian klinikal)


🌿 Ia juga dicampurkan dengan tujuh bahan utama seperti ekstrak biji benih Camelia Japonica,ekstrak Pfaffia,kolagen ikan ,ekstrak kerang-kerangan,Lactobacilkus Acidophilus,vitamin c dan vitamin B yang memberikan pelbagai khasiat seperti berikut:
●Menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan ,keanjalan dan kelembutan kulit.
●Mengecilkan liang pori-pori ,kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
●Kulit lebih putih dan licin.
●Menggalakkan kuku yang sihat,rambut yang tebal dan bersinar.

Jadi tak perlu ragu-ragu lagi sebab produk shaklee terutamanya collagen ini sebelum ia di pasarkan, collagen ni telah diuji ke atas manusia , sebab tengok sama ada kesan ianya elok atau tidak dan Saintis Shaklee berjaya menghasilkan collagen shaklee yang bermutu tinggi yang LAIN DARI COLLAGEN DI PASARAN SEKARANG.. hanya mereka yang amalkan sahaja tahu apa kelainannya..


Jangan risau shaklee collagen powder ini selamat diamalkan.

Ingin dapatkan kolagen anda ??jom hubungi saya di bawah
Saya akan memberi konsultasi secara percuma dan terbaik untuk pembelian produk shaklee.
SID MAZ
WHATSAPP /TELEGRAM +60193484205
PAGES:Vitamincantik
IG :mek_cun
BLOG :http://izza-sakura.blogspot.my/
ID 1232548
Read more ...

Mata sihat,Kulit cantik dengan Carotomax


Ramai yang mengimpikan vitamin untuk kulit yang cantik tetapi kurang sedar tentang kepentingan vitamin untuk mata.Tapi kini tak perlu risau lagi.Carotomax khas untuk mata yang sihat serta kulit yang cantik .


Carotomax sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah kesihatan .Ia juga membantu memperbaiki masalah kulit seperti jerawat,akne,kulit kering dan lain-lain.

Carotomax boleh membantu mereka yang mempunyai masalah berikut

✔Rabun malam
✔Rabun jauh @dekat
✔Silau cahaya
✔Kelesuan mata
✔Eyebags

😉MATA SIHAT bonus CANTIK pun dapat hanya dalam sebotol Carotomax saja

Carotomax mengandungi 5 jenis karotenoid penting bagi perlindungan antioksidan yang kuat untuk kesihatan seperti di bawah:
Alpha Carotene
- Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang penuaan penglihatan.

Beta Carotene
- Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka
- Mempertingkatkan sistem imun dan mengawal radikal bebas

Lycopene
- Bersifat antioksidan
- Menghalang penuaan organ

Astaxanthin
- Melindungi kerosakan oksidasi kolestrol LDL

Lutein
- Menyekat katarak dan glaukoma

Zeaxanthin
- Melindungi mata
- Mengawal radikal bebas


Sebotol 30 biji
Cadangan Pengambilan :-
•Untuk kesihatan mata : 1 kapsul 2 kali sehari ( selepas makan )
•Untuk penyakit mata, semasa rawatan penyakit: 2 kapsul 2 kali sehari.



Apa fungsi carotomax??
●Mempertingkatkan Penglihatan dengan menghasilkan 'visual ungu' yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap.
●Membantu mengurangkan masalah mata yang rabun dan kering.
●Membantu mengurangkan penyakit katarak dan glaucoma.
●Membantu mengatasi kelesuan mata akibat mengadap komputer dan smartphone terlalu lama.
●Membantu mengurangkan masalah mata lebam 'eye bag' gegelung lebam di bawah mata
●Melindungi lapisan luar kornea mata.
●Sangat bagus untuk mereka yang kerap menggunakan komputer.


Anda ada masalah mata??
Jom rawat dan sayangi mata anda dengan menghubungi saya di bawah untuk mendapatkan konsultasi percuma sekarang !!

Maz
Pengedar Sah Shaklee
SMS| WHATSAPP | TELEGRAM +60193484205
PAGES:Vitamincantik
BLOG :http://izza-sakura.blogspot.my/
IG:mek_cun
ID: 1232548
Read more ...

Kenali anggur muscadine



kelebihan anggur muscadine,khasiat anggur muscadine,anggur muscadine anti kanser


Anggur  dikatagorikan mengikut kelas warnanya iaitu  anggur merah, anggur hijau,anggur  hitam atau gelap tetapi pernah tak kita dengar mengenai keluarga anggur yang  lain iaitu anggur muscadine?

Anggur muscadine ni bukan anggur biasa tau .Jom kita semak kelebihan  anggur muscadine ni.


1.Anggur muscadine tumbuh di kawasan panas dan lembab tidak seperti anggur lain

2.Ia dikenali sebagai super grapes kerana saiznya sebesar bola ping pong.

3.Kulit anggur muscadine tebal dan  keras berbanding anggur lain

4.Anggur muscadine tidak disembur dengan air dan bahan kimia kerana ia mampu menahan suhu panas dan melindungi diri sendiri dari bakteria dan fungus.

5.Anggur muscadine satu-satunya anggur yang mempunyai 20 pasang kromosom berbanding anggur lain hanya 19 kromosom saja.

6.Ia juga mempunyai kandungan ORAC(Oxygen Radical Absorbing Capacity ) yang tertinggi pernah dikaji  dan 6-8 kali ganda lebiih tinggi berbanding blueberries

7.Kaya dengan antioksidan  dikenali sebagai Oligomeric  Proaanthocyanidins OPC yang mempunyai kuasa anti oksida lebih kuat berbanding vitamin e dan c

8.Ia juga satu-satunya anggur yang mempunyai Ellagic acid yang berfungsi sebagai anti kanser dan radang

Anggur inilah merupakan salah satu bahan yang terdapat dalam VIVIX Shaklee.Haa vivix apa tu?Jom kita kenali bahan dalam VIVIX di sini


Mazniza
SID 1232548
WHATSAPP/TELEGRAM +6019384205
FB PAGES:Vitamincantik
IG mek_cun


Read more ...
Designed By Izzasakura