Breaking News

3 Cara detoks kulit wajah


Pencemaran di luar,kotoran ,bahan kimia dalam air dan kosmetik menyebabkan kulit kita menjadi kemerahan,kekeringan,mengelupas,dan yanaling ketara sekali ialah terjadinya jerawat.
Jadi sebab itulah pentingnya kita mendetoks dan membuang segala sisa-sisa kotoran yang ada di dalam kulit.

Jangan ingat usus je kena detoks tau,wajah pun kena detoks juga untuk mengeluarkan kesan kimia dari produk lama.Jadi kali ini saya nak berkongsi 3 Cara detoks kulit wajah untuk anda semua caranya murah dan ringkas je.Tak perlu bazir duit untuk ke spa lagi kan?๐Ÿ˜Š


1.AIR
Minum air inilah merupakan tips yang mudah tapi ramai yang abaikan .Air membantu anda membuang segala toksin dalam badan .Caranya segelas air dicampur dengan 1 sudu teh jus lemon / 1/2 sudu teh madu .Sekali sekala gantikan saja dengan teh hijau ataupun halia .Teh hijau dan halia ni dapat melindungi kulit tau.

2.Fiber
Pengambilan serat fiber dapat membantu menggelakkan perut anda menjadi kembung .Makan oat atau roti untuk sarapan pagi anda.Salad pun boleh juga ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š.Selain tu juga fiber dapat membantu penghadaman anda untuk berfungsi dengan lebih baik.

3.Rawatan muka di rumah
Tak perlu ke spa untuk merawat wajah anda.Lakukan saja di rumah,caranya potong lemon kepada 2 bahagian dan gosokkan di wajah.Stim wajah juga penting untuk membuka liang pori di wajah seterusnya dapat menghilangkan kotoran.Selain itu juga dapat menjadikan wajah lebih segar dan berseri.

Tips akhir dari saya jika ingin menukar produk penjagaan kulit wajah yang baru ,anda WAJIB rehatkan kulit muka sekurang-kurangnya selama seminggu untuk menggelakkan muka dari terkejut dan menyebabkan masalah lain.


Terima kasih sudi membaca ..

Nak shaklee??hubungi saya
PAGES Vitamincantik
IG -mek_cun
WHATSAPP +60193484205
Read more ...

Review Vitamin c shaklee

[jerawat,vitamin c shaklee]
Hai semua

Kali ni saya nak review mengenai vitamin c Shaklee ataupun lebih dikenali sebagai vitamin sustained release plus dari Shaklee.

Ada yang pernah baca entri saya sebelum ni.Saya memang selalu sangat tukar krim penjagaan wajah,keluar je testimoni produk-produk baru semuanya saya nak cuba untuk merawat masalah kulit saya ni tapi hakikatnya kesannya sekejap saja kemudian kulit kembali berjerawat .Sedih kan??๐Ÿ˜

Tapi selepas mencuba Vitamin C Shaklee kulit kelihatan berbeza tau bukan bertukar rupa ,makin berseri-seri,jerawat ruam kecil semakin berkurang hari demi hari.Bibir kelihatan lembab sentiasa.

Seronok sangat sebab dulu di wajah saya terdapat kawasan ruam yang sukar untuk hilang sebelum ni.Puncanya mungkin juga disebabkan stress sebab itulah vitamin c mudah musnah dari badan jadi jom kita elakkan dari stress dan amalkan vitamin untuk gaya hidup lebih sihat.


180 biji sehari memang tahan sehingga 6 bulan.Berbaloi sangat dengan kesannya.Selain itu ,bila ada jerawat batu tumbuh je dengan pantas saya letakkan masker vitamin c ni di kawasan jerawat.Hasilnya jerawat kembali kecut dalam masa 2 hari saja.

Anda nak tahu tak kelebihan vitamin c shaklee ni?
Jom baca info dulu
•Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan.
•Mengurangkan simptom deman.
•Mengatasi masalah jerawat degil.
•Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi.
•Membantu kulit sensitif seperti eczema,resdung.
•Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh.
•Mengurangkan kesan "sunburn".
•Menjadikan kulit lebih gebu.
•Melembapkan kulit dari dalam.
•Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.
•Tona kulit menjadi lebih sekata.
•Mengurangkan deman selsema.
•Melindungi badan daripada radikal bebas.
•Menggantikan tisu yang rosak dan menyembuhkan luka.
•Merendahkan tekanan darah tinggi.
•Memastikan saluran darah mengembang dengan lebih baik.
•Mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak.
•Mencerahkan kulit secara semulajadi.
•Membantu kelihatan lebih muda.
•Merendahkan paras insulin.
Mengimbangi sistem dalam badan.
•Membantu penghasilan dopatime dalam saraf sistem.
•Membantu fungsi adrenal dalam meningkatkan tenaga dalam badan.
•Menghalang terkena serangan jantung.
•Mengawal komplikasi diabetis.
•Mengawal kelemumur.
•Meningkatkan pertumbuhan rambut.
•Mengurangkan keguguran rambut.
•Menghasilkan rambut yang lebat.
•Mengelak daripada uban.

Memang banyak sangat kelebihan vitamin c shaklee ni.Bukan saja untuk kecantikan malah untuk kesihatan juga.

Berminat nak order atau pertanyaan
Maz SID
Whatsapp +60193484205
IG:mek_cun
PAGES:Vitamincantik
Read more ...

Testimoni vivix shaklee yang anda mungkin tak percaya.

Semua pasti tahu tentang kehebatan Vivix shaklee ni,yang belum tahu lagi sila klik sini http://izza-sakura.blogspot.my/2016/12/apa-itu-vivix-shaklee_14.html
untuk mengetahui kelebihan vivix shaklee.Saya tidak berjanji yang makanan tambahan ini akan membantu penyakit anda sembuh 100% tetapi testimoni di bawah sudah membuktikannya.













Dapatkan vivix sebagai supplement kesihatan anda

Hubungi saya
Maz
WHATSAPP / TELEGRAM +60193484205
PAGES: Vitamincantik
BLOG:http://izza-sakura.blogspot.my/
IG:mek_cun
Read more ...

Maksud kolagen dan kelebihan Shaklee Collagen Powder






Tiap -tiap hari kita dengar tentang kolagen serta keberkesanan kolagen di pasaran untuk mencantikkan kulit dan merawat pelbagai penyakit .Apa sebenarnya maksud kolagen??


Kolagen merupakan protein utama dalam tisu benda-benda hidup.

Kolagen juga adalah salah satu protein yang menyusun tubuh manusia. Keberadaan kolagen  adalah kurang lebih mencapai 30% dari seluruh protein yang terdapat di tubuh. Kolagen adalah struktur organik pembangun tulang, gigi, sendi, otot, dan kulit. Serat kolagen memiliki daya tahan yang kuat terhadap tekanan.

Perkataan kolagen sendiri berasal dari bahasa Yunani yang artinya (bersifat lekat atau menghasilkan pelekat).


Tanda kekurangan kolagen
●Rambut kering & bercabang
●Pori besar,jergat hitam & bintik -bintik
●Tulang kekurangan kalsium dan risiko sakit sendi
●Kulit oto kendur dan kurang anjal
●sakit sendi dan penuaan
●Berkedut
●Mata kabur ,lingkaran hitam dam sembap
●Penyakit gigi
●Organ dalaman kurang berfungsi
●Kuku mudah pecah dan kurang bersinar.

Ada nampak tanda-tanda tersebut?? maka anda harus mengambil langkah terbaik dengan mengamalkan kolagen terbaik ini iaitu Shaklee Collagen Powder.

Keistimewaan Shaklee Collagen Powder
.
๐ŸŒฟSuplimen kolagen terbaik yang mengandungi 4,000 mg propriatari RSS (Red Snapper Scale), kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.
.
.
๐ŸŒฟBermolekul ringan (1, 000 dalton) yang memudahkan penyerapan kolagen ke dalam badan dan membantu sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
.
.
๐ŸŒฟTerbukti berkesan - membaiki tekstur kulit wajah dan mengurangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu (berdasarkan ujian klinikal)


๐ŸŒฟ Ia juga dicampurkan dengan tujuh bahan utama seperti ekstrak biji benih Camelia Japonica,ekstrak Pfaffia,kolagen ikan ,ekstrak kerang-kerangan,Lactobacilkus Acidophilus,vitamin c dan vitamin B yang memberikan pelbagai khasiat seperti berikut:
●Menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan ,keanjalan dan kelembutan kulit.
●Mengecilkan liang pori-pori ,kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
●Kulit lebih putih dan licin.
●Menggalakkan kuku yang sihat,rambut yang tebal dan bersinar.

Jadi tak perlu ragu-ragu lagi sebab produk shaklee terutamanya collagen ini sebelum ia di pasarkan, collagen ni telah diuji ke atas manusia , sebab tengok sama ada kesan ianya elok atau tidak dan Saintis Shaklee berjaya menghasilkan collagen shaklee yang bermutu tinggi yang LAIN DARI COLLAGEN DI PASARAN SEKARANG.. hanya mereka yang amalkan sahaja tahu apa kelainannya..


Jangan risau shaklee collagen powder ini selamat diamalkan.

Ingin dapatkan kolagen anda ??jom hubungi saya di bawah
Saya akan memberi konsultasi secara percuma dan terbaik untuk pembelian produk shaklee.
SID MAZ
WHATSAPP /TELEGRAM +60193484205
PAGES:Vitamincantik
IG :mek_cun
BLOG :http://izza-sakura.blogspot.my/
ID 1232548
Read more ...

Mata sihat,Kulit cantik dengan Carotomax


Ramai yang mengimpikan vitamin untuk kulit yang cantik tetapi kurang sedar tentang kepentingan vitamin untuk mata.Tapi kini tak perlu risau lagi.Carotomax khas untuk mata yang sihat serta kulit yang cantik .


Carotomax sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah kesihatan .Ia juga membantu memperbaiki masalah kulit seperti jerawat,akne,kulit kering dan lain-lain.

Carotomax boleh membantu mereka yang mempunyai masalah berikut

✔Rabun malam
✔Rabun jauh @dekat
✔Silau cahaya
✔Kelesuan mata
✔Eyebags

๐Ÿ˜‰MATA SIHAT bonus CANTIK pun dapat hanya dalam sebotol Carotomax saja

Carotomax mengandungi 5 jenis karotenoid penting bagi perlindungan antioksidan yang kuat untuk kesihatan seperti di bawah:
Alpha Carotene
- Untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang penuaan penglihatan.

Beta Carotene
- Memperbaiki kulit dan mempercepatkan pemulihan luka
- Mempertingkatkan sistem imun dan mengawal radikal bebas

Lycopene
- Bersifat antioksidan
- Menghalang penuaan organ

Astaxanthin
- Melindungi kerosakan oksidasi kolestrol LDL

Lutein
- Menyekat katarak dan glaukoma

Zeaxanthin
- Melindungi mata
- Mengawal radikal bebas


Sebotol 30 biji
Cadangan Pengambilan :-
•Untuk kesihatan mata : 1 kapsul 2 kali sehari ( selepas makan )
•Untuk penyakit mata, semasa rawatan penyakit: 2 kapsul 2 kali sehari.



Apa fungsi carotomax??
●Mempertingkatkan Penglihatan dengan menghasilkan 'visual ungu' yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap.
●Membantu mengurangkan masalah mata yang rabun dan kering.
●Membantu mengurangkan penyakit katarak dan glaucoma.
●Membantu mengatasi kelesuan mata akibat mengadap komputer dan smartphone terlalu lama.
●Membantu mengurangkan masalah mata lebam 'eye bag' gegelung lebam di bawah mata
●Melindungi lapisan luar kornea mata.
●Sangat bagus untuk mereka yang kerap menggunakan komputer.


Anda ada masalah mata??
Jom rawat dan sayangi mata anda dengan menghubungi saya di bawah untuk mendapatkan konsultasi percuma sekarang !!

Maz
Pengedar Sah Shaklee
SMS| WHATSAPP | TELEGRAM +60193484205
PAGES:Vitamincantik
BLOG :http://izza-sakura.blogspot.my/
IG:mek_cun
ID: 1232548
Read more ...

Atasi ruam pada bayi dengan krim Herbal Blend Shaklee


Ruam atau bintik merah pada bayi biasa terjadi disebabkan kulit bayi yang sangat sensitif dan nipis berbanding kulit orang dewasa .Jika bayi anda dibiarkan basah terlalu lama kulit mereka akan merengsa serta menjadi lebih merah dan tidak selesa .Keadaan tersebut dikenali sebagai ruam lampin.

Apa itu Ruam Lampin?
Ruam lampin merupakan sejenis ruam yang berwarna merah dan merengsakan. Kebiasaanya, ia terjadi di bahagian dan di sekitar tempat yang ditutupi lampin. Ia melibatkan bahagian kemaluan, punggung, kelangkang dan peha.


Tak tentu arah dibuatnya jika bayi anda mengalami ruam lampin ini malah si ibu pula mengambil langkah yang pantas dengan menyapu krim gatal dan yang dibekalkan dari klinik dan hospital tanpa mengetahui sebenarnya krim tersebut mengandungi STEROID !!!

Jika dipakai secara jangka masa panjang ia akan menyebabkan kulit lebih nipis dan kemungkinan akan menyerap ke dalam badan dan menjejaskan kesihatan anda.

Tentu anda tidak mahu kan??
Jadi bertukarlah kepada Herbal Blend Shaklee


Kenapa herbal blend shaklee??
    1. Krim herbal blend Shaklee ini  membantu melembutkan kulit yang kasar
    2. Herbal blend juga membantu melicinkan kulit yang pecah pada siku, lutut dan tumit kaki
    3. Herbal blend sesuai digunakan sebagai krim harian disebabkan bauan nya yang menenangkan, dingin dan ia juga tidak melekit disebabkan itu ia sesuai disapukan pada bayi anda.
    4. Sesuai disapu pada kulit bayi kerana ia sangat selamat, tidak mengandungi bahan kimia yang merbahaya yang boleh menipiskan kulit.
    5. Herbal blend shaklee sesuai disapu pada kulit bermasalah seperti eczema dan ruam.
    6. Herbal blend  shaklee sesuai disapu pada tempat gigitan serangga, calar mahupun luka-luka.
                7.Herbal blend shaklee free paraben dan tidak mengandungi steroid.



    Di bawah disertakan testimoni herbal blend shaklee







    Menarik kan?Salah satu krim terbaik yang sesuai digunakan seisi keluarga anda!

    Untuk pertanyaan atau pembelian boleh hubungi maklumat di bawah

    Mazniza

    Shaklee Indipendent Distributor
    ID 1232548
    WHATSAPP/TELEGRAM +60193484205
    PAGES:Vitamincantik
    IG :@mek_cun
    Penghantaran poslaju seluruh Malaysia ,Sabah & Sarawak
    Read more ...

    Kenali resdung



    Kekerapan bersin ,gatal pada hidung , dan hidung pun selalu je tersumbat terutamanya pada waktu pagi mungkin merisaukan anda kerana itu merupakan tanda besar bahawa anda menghidapi resdung.Oleh itu entri kali ni saya ingin berkongsi mengenai penyakit resdung dan tanda-tanda penyakit resdung.

    Resdung ialah radang pada rongga-rongga sinus di dalam tulang muka yang bersambung dengan hidung. Biasanya lendir dihasilkan oleh rongga-rongga ini pada setiap masa dan akan mengalir kedalam hidung . Jika saluran sinus ini tersumbat, lendir tersebut akan terkumpul dan akan menjadi pekat seterusnya akan menyebabkan membiakkan kuman bakteria

    Jika dibiarkan secara berterusan ,ia akan menjadi lebih teruk.


    Antara gejala-gejala resdung ialah

    • Hidung selalu tersumbat
    • Lendir dari hidung dan tekak
    • Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata
    • Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang
    • Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
    • Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya

    Sudah pelbagai cara dilakukan untuk mengatasi resdung.Dari petua sehinggalah ubat-ubatan tetapi kesannya makin hampa malah resdung jadi lebih kronik dan menganggu kehidupan seharian kita.

    Nak atasi resdung cara mudah tanpa ubat -ubatan??
    Jom dapatkan set resdung shaklee dan hubungi saya untuk konsultasi secara percuma ๐Ÿ˜€



    Alfalfa
    -Kaya dengan klorofil
    -Mengurangkan keradangan akibat resdung(sinus) gegata dan ekzema .

    B-complex
    -Memulihara selaput lendir dalam rongga hidung.
    -Membantu pengeluaran antibodi tubuh .

    Sustained release vita c plus.
    -Menguatkan sistem imun dan pertahanan tubuh.
    -Mencegah penyempitan tiub bronkial (kesukaran bernafas)
    -Meningkatkan penyembuhan tisu.


    Berminat untuk mencuba??
    Hubungi saya Whatsapp +60193484205
    Pengedar Sah shaklee
    Ig:mek_cun
    FB :Vitamincantik
    Read more ...

    Petua mengecutkan jerawat

    Kadangkala jerawat tumbuh tanpa dipinta.Jerawat tumbuh ni disebabkan banyak faktor iaitu hormon dan mungkin juga disebabkan pemakanan kita yang berminyak dan bergoreng serta keadaan persekitaran yang kotor.


    Jadi kali ini,saya nak berkongsi petua untuk mengecutkan jerawat cara mudah dan ringkas hanya dengan bahan-bahan semulajadi dan semestinya murah .

    1.Tomato.
    Tomato bukan saja berkhasiat untuk dimakan malah ia juga boleh menghaluskan kulit muka ,membantu kulit lebih berseri dan bebas jerawat.Caranya belah sebiji tomato dan lumurkan di wajah anda.Biarkan seketika dan bilas dengan air suam.

    Amalkan 2 kali seminggu.

    2.Susu tepung
    Petua ni saya selalu amalkan bila jerawat dan ruam naik di wajah .Caranya ambil satu sudu susu tepung campurkan sedikit air dan lumurkan di wajah anda.Bila dah kering,bilas wajah anda dengan air suam.Ia membantu wajah lebih lembab dan mengurangkan masalah kulit berminyak.


    3.Timun
    Timun ini juga dapat membantu mengecutkan jerawat caranya hanya blend/kisar dan jusnya boleh dilumurkan pada wajah atau di kawasan yang berjerawat.


    4.Madu
    Madu juga berfungsi sebagai antiseptik untuk merawat jerawat dan juga melembabkan kulit.Caranya hanya lumurkan di wajah dan bilas dengan air suam.Boleh juga dicampur bersama serbuk kulit kayu manis.Amalkan petua ini sehingga jerawat hilang.


    Wah mudah kan nak jaga kulit wajah dengan bahan semulajadi ni malah lebih selamat dari pelbagai produk di pasaran ni.
    Nak shaklee untuk rawat jerawat dan juga dalaman??jom hubungi saya.


    Whatsapp +60193484205.
    Read more ...

    Ostematrix Shaklee untuk tulang yang sihat




    Bestnya ostematrix shaklee ni,mana-mana je orang akan cari mana ostematrix mana ostematrix maklumlah ostematrix ni bila tak makan je mulalah sakit pinggang sana sini,sakit sendi la,tulang la terutamanya untuk orang tua  yang kerap sakit sendi,sakit lutut,nak berjalan pun susah.

    Kini tak perlu risau lagi ostematrix ni membantu ibu ayah anda berjalan tanpa rasa sakit lutut dan sakit sendi.Ibu yang mengandung pun wajib cuba ostematrix ni tau maklumlah ostematrix ni bukan sekadar kalsium

    Jom kita lihat apa kelebihan ostematrix ni





    KELEBIHAN KALSIUM SHAKLEE OSTEMATRIX UNTUK TULANG YANG SIHAT

    1. Vitamin D - Merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu mengambil supplement vitamin D.

    2. Magnesium – Ini merupakan ion positif nombor 2 yang paling penting dalam badan kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

    3. Zink, boron, manganese dan kuprum – Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang arthritis.

    [Ostematrix shaklee ]

    Jom cegah osteoporosis !!
    Berminat dengan ostematrix shaklee??
    Boleh hubungi
    ๐Ÿ“ž+60193484205
    SID
    WECHAT -maz282
    Read more ...

    ''Secantik cinderella kesan seawal 1 malam.''



    testimoni cinderellaglowslim,


    Mesti ada yang tertanya-tanya apa rahsia Cinderella kekal cantik di dalam kisah dongeng  Cinderella sampai anak raja pun boleh terpikat tau…haa inilah rahsianya ,jom kita cek

    Memperkenalkan Cinderella glow & slim…

    Secantik Cinderella seawal 1 malam.Wah bangun tidur je mesti cantik ni…satu-satunya supplement PERTAMA di Malaysia DWI-Fungsi (2 in1 )whitening & slimming menarik kan?

    Jom teruskan bacaan..
    Cinderella glow & slim TERBAIK untuk menguruskan badan dan menyelesaikan masalah kulit anda.Tak perlu beli banyak produk selepas ini kan…

    Kandungan Cinderella Glow & Slim:

    ASCROBIC ACID
    - Berkesan Mencerahkan Kulit Wajah Dan Badan Secara Sekata, Licin Dan Gebu
    - Mengekalkan Kelembapan Kulit
    - Menghilangkan Bintik2 Hitam
    - Memudarkan Jeragat
    - Menghilangkan Lingkaran Gelap Di Bawah Mata
    - Membasmi Bakteria Jerawat
    - Merawat Parut
    - Anti Penuaan
    - Anti Kedutan

     NUTROX SUN
    - Perlindungan Dari Kesan Cahaya Matahari Seluruh Badan
    - Perlindungan 24 Jam Dengan Pengambilan Secara Tetap Dari Kesan Cahaya Matahari
    - Dos Harian Tunggal Sudah Cukup Untuk Mengelakkan Pembentukan Melamin
    - Memberikan Perlindungan Penting Terhadap Sinaran Matahari
    - Melambatkan Proses Penuaan Kulit

     L-GLUTHATHIONE
    - Memutihkan Kulit
    - Merawat Masalah Kulit
    - Melambatkan Penuaan
    - Membantu Meningkatkan Ketahanan Badan
    - Merawat Masalah Rambut Gugur
    - Menguatkan Sistem Imunisasi

    HYALURONIC ACID
    - Melembabkan Kulit
    - Menganjalkan Kulit
    - Melembutkan Kulit
    - Mengurangkan Kedutan

     ASTAXANTHIN
    - Astaxanthin 550 Lebih Baik Berbanding Vitamin E
    - 40 Kali Lebih Kuat Dari Beta-Karoten
    - 17x Lebih Baik Daripada Ekstrak Biji Anggur
    - Mengelakan Kerosakan DNA
    - Mengurangkan Kesan Penuaan
    - Menghindari Dari ape takut Kronik Seperti Kancer, Diabetes, Sakit Jantung Dan Lain-lain

     Garcinia Cambogia
    -  Mengawal Selera Makan Secara Semula Jadi
    - Membakar Lemak Berlebihan Dan Memberi Tenaga

     Lemon
    - Membantu Proses Percernaan
    - Membantu Detox
    - Membantu Penurunan Berat Badan
    - Membersihkan Kotoran Dari Dalam Badan

    Green Tea
    - Meningkatkan Pembakaran Lemak
    - Menurunkan Aras Kolestrol
    - Mencegah Keracunan Makanan
    - Menurunkan Tekanan Darah
    - Mencegah Kancer
    - Rawatan Kulit

    African Mango
    - Membantu Menurunkan Berat Badan Dengan Cara Mengecilkan Perut Yang Paling Efektif
    - Mengurangi Nafsu Makan Dan Membakar Lemak Yang Tersimpan Didalam Tubuh
    - Kaya Dengan Kalsium,Zat Besi Dan Vit B
    - Dapat Menurunkan Tingkat Kolestrol Jahat Dan Menurunkan Kadar Gula Darah

    Saya diberi peluang untuk mencuba produk gojes ni kesannya pun tersangatlah gojess,Nak kurus +cantik mesti kena ambil Cinderella ni.

    Setelah mengamalkan Cinderella ni period  jadi teratur dan yang menariknya sengugut pun kurang.Memang berbaloi sangat dengan harga yang ditawarkan ni.Cinderella Glow dan slim ni juga bebentuk tablet,senang dikunyah nyum-nyum je,sedap rasanya berperisa oren.makan sekali pasti nak lagi..

    Jangan lupa tau dapatkan sebotol Cinderella anda sekarang…

    Yang paling best sekarang ada promosi tau,haruslah grab seawal mungkin,kata nak cantik macam cinderella??hehe






    Hubungi 
    sis Rose +60182629190
    FB : https://facebook.com/cinderellaisyou
     Nak tengok banyak lagi testimoni sampai puas hati?klik je IG:https://instagram.com/cinderellaglowslim

    Read more ...

    Khasiat hampas teh untuk kecantikan













    Hai semua pembaca blog Izza sakura,cewahh kali ni kita berkongsi mengenai tips kecantikan yang mudah,murah saja .

    Bahan ni boleh didapati di rumah saja .Cemburu tengok pipi orang lain kelihatan kemerahan  secara semulajadi tak?nampak comel saja kan,nak cubit-cubit je pipi dia.


    Mesti anda selalu buang hampas teh tu kan selepas digunakan okay sekarang jangan buang dulu..Kita simpan dan jadikan sebagai masker kecantikan

    Di dalam hampas teh ni mengandungi vitamin E yang berguna untuk kesihatan kulit anda.Kita semak dulu apa khasiat hampas teh ni.

    Khasiat hampas teh
    Mencerahkan kulit 
    Mengandungi vitamin e yang baik untuk menghilangkan jerawat,bintik hitam,anti penuaan dan juga boleh dijadikan sebagai scrub .Satu hal lagi yang anda tidak tahu sebenarnya hampas teh ni mengandungi   vitamin  508 kali lebih banyak  dari lemon .Wah bestnya!!

    Mengurangkan parut jerawat
    Untuk menghilangkan parut jerawat tak perlu susah cari krim parut lagi.Anda pun boleh menggunakan hampas teh ni dan sapukan di kawasan yang bermasalah.Amalkan sekerap mungkin..

    Mengurangkan kesan gelap di bawah mata.
    Bila tengok cermin,mesti ada kesan lingkaran bawah mata anda tu kan,.Kesan lingkaran bawah mata membuatkan anda kurang keyakinan diri.Bila keluar je mesti kena sorokkan dengan conclearer.Kini tak perlu risau lagi,biarkan di dalam peti ais semalaman dan tekapkan di kedua mata anda Ini juga dapat membantu mata anda relaks dan kurang tekanan.

    Untuk kesihatan rambut.
    Hampas teh yang masih lembab tu boleh dilsapukan  pada rambut.Amalkan setiap hari sehingga anda puas hati dengan hasilnya.

    Wah banyak sangat kegunaan hampas teh ni,Mesti anda pun baru tahu kan?hihi.Selepas ni boleh la jimat sikit beli produk kecantikan








    Read more ...

    Khasiat hampas teh untuk kecantikan





    Hai semua pembaca blog Izza sakura,cewahh kali ni kita berkongsi mengenai tips kecantikan yang mudah,murah saja .

    Bahan ni boleh didapati di rumah saja .Cemburu tengok pipi orang lain kelihatan kemerahan  secara semulajadi tak?nampak comel saja kan,nak cubit-cubit je pipi dia.


    Mesti anda selalu buang hampas teh tu kan selepas digunakan okay sekarang jangan buang dulu..Kita simpan dan jadikan sebagai masker kecantikan

    Di dalam hampas teh ni mengandungi vitamin E yang berguna untuk kesihatan kulit anda.Kita semak dulu apa khasiat hampas teh ni.

    Khasiat hampas teh
    Mencerahkan kulit 
    Mengandungi vitamin e yang baik untuk menghilangkan jerawat,bintik hitam,anti penuaan dan juga boleh dijadikan sebagai scrub .Satu hal lagi yang anda tidak tahu sebenarnya hampas teh ni mengandungi   vitamin  508 kali lebih banyak  dari lemon .Wah bestnya!!

    Mengurangkan parut jerawat
    Untuk menghilangkan parut jerawat tak perlu susah cari krim parut lagi.Anda pun boleh menggunakan hampas teh ni dan sapukan di kawasan yang bermasalah.Amalkan sekerap mungkin..

    Mengurangkan kesan gelap di bawah mata.
    Bila tengok cermin,mesti ada kesan lingkaran bawah mata anda tu kan,.Kesan lingkaran bawah mata membuatkan anda kurang keyakinan diri.Bila keluar je mesti kena sorokkan dengan conclearer.Kini tak perlu risau lagi,biarkan di dalam peti ais semalaman dan tekapkan di kedua mata anda Ini juga dapat membantu mata anda relaks dan kurang tekanan.

    Untuk kesihatan rambut.
    Hampas teh yang masih lembab tu boleh dilsapukan  pada rambut.Amalkan setiap hari sehingga anda puas hati dengan hasilnya.

    Wah banyak sangat kegunaan hampas teh ni,Mesti anda pun baru tahu kan?hihi.Selepas ni boleh la jimat sikit beli produk kecantikan








    Read more ...

    Katakan TIDAK pada parut!





    Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan betul kan?Parut walaupun kelihatan agak comel macam tahi lalat tetapi juga merimaskan jika ia berada di wajah kita terutama parut jerawat.

    Sudah la banyak produk yang digunakan,produk semulajadi ,produk yang mahal pun dah guna tapi kesannya sama dan lebih kurang je,sedih bukan?

    Kini tak perlu la sedih dan risau sampai tak tidur malam lagi hehe,Vitamin c Shaklee boleh membantu anda !

    Kenapa  perlu pilih vit c Shaklee ya?Best sangat ke vitamin c shaklee ni?vitamin c lain kan ada




     1.Memperbaiki kulit
    2.Vitamin c shaklee ada lapisan 5 yang mampu melepaskan 100mg vitaminc setiap jam dan 1biji tu kita akan dapat 100%
    3.Vitamin ni tidak akan menyebabkan gastrik atau cirit birit.
    4.Vitamin c sangat penting dalam pembentukan kolagen,mencerah dan meggebukan kulit 
    5.Menjadikan kulit lebih sekata
    6.Melawan kanser dan berfungsi sebagai antioksida.
    6.Menghilangkan parut
    7.Merawat selesema


    Eh..banyak sangat lah kepentingan vitamin c ni ,,meh kita tengok apa kata pengguna vitamin c shaklee ni

    vitamin c shaklee murah,vitamin c shakleee,kulit cantik dengan vitamin c
    Add caption

    vitamin c shaklee murah,vtiamin c shaklee


    Ini pula adalah testimoni vitamin c dari saya sendiri,ya parut jerawat huhu..nampak kan perbezaan tu kanan SEBELUM,kiri pula SELEPAS 

    petua hilangkan parut jerawat,petua kulit cantik

    Best tau,memang rugi laa kalau tak amalkan ,,


    Nak beli?
    nak roger? boleh hubungi saya

    Your trusted SID

    whatsapp +60193484205
    emel -damisya.maya@yahoo.com
    wechat id maz282

    Read more ...

    Design header dan Cover facebook

    tempahan header blog,header blog murah,edit blog cantik
    Hai semua,

    Dah lama rasanya tak aktif buat design ni  jadi harini ada mood sikitlah nak menukar header blog yang baru.Alahai ringkas saja maklumlah kurang idea hehe.

    cover facebook murah,cover fb cantik,tempahan cover facebook


    Ringkas saja kan?

    Sekaligus design cover facebook pula,jenuh mencari idea yang bersesuaian,akhirnya siap dah,Oh ya saya sudah berdaftar sebagai ahli shaklee jika berminat boleh hubungi saya juga untuk mendapatkan tips serta konsultasi .




    Read more ...

    Rahsia kulit cantik dan sihat

    kelebihan ESP,khasiat ESP shaklee,kelebihan riboflavin



    Semua wanita mengimpikan kulit yang cantik,sihat dan berseri macam artis koreas gitu .Penggunaan produk tidak menjamin anda untuk mendapatkan  kulit yang bersih dan bebas dari sebarang masalah maklumlah cuaca tak menentu,persekitaran dan gaya pemakanan kita menyumbang kepada terjadinya pelbagai masalah kulit di wajah.


    Produk di pasaran mungkin menyebabkan kulit semakin menipis dan rosak akibat dari bahan kimia yang dicampur ke dalam produk tersebut.

    Tapi kini tak perlu risau lagi,dengan ESP shaklee boleh membantu anda untuk mendapatkan kulit yang cantik,licin,cerah dan berseri kerana Esp ni mempunyai riboflavin tau.

    Jom kenali riboflavin dulu.

    Riboflavin adalah juga "Kecantikan" vitamin kerana menjadikan kulit, kuku dan rambut menjadi sihat dan cantik.

    Keistimewaan Riboflavin:

    1) Riboflavin telah dibuktikan mampu mencegah perkembangan kanser. Di mana, ujian terhadap tikus menunjukkan bahawa tikus yang diberikan karsinogen sebenarnya gagal mengembangkan sel kanser pada tingkat yang lebih tinggi bila diberikan dos Vitamin B2 yang banyak.

    2) Riboflavin memiliki kemampuan untuk membantu menjaga sistem kekebalan tubuh berfungsi dengan baik.

    3) Riboflavin adalah nutrisi antioksidan. Ia bekerja dengan cara meneutralkan radikal bebas. Radikal bebas ini jika tidak dinyahkan boleh merosakkan membran sel.

    4) Dalam sebuah kajian dan penelitian, menunjukkan bahawa Riboflavin memiliki manfaat psikologi di samping memberikan manfaat bagi tubuh.

    5) Riboflavin sangat sesuai ke atas mereka yang menghidap penyakit kulit seperti jerawat, dermatitis, ekzema dan pelbagai penyakit kulit lain.

    6) Riboflavin juga memainkan peranan penting dalam kesihatan mata di mana, ia boleh mengurangkan ketegangan mata. Vitamin ini sangat membantu dalam menghindari penyakit glaukoma.

    Ok sekarang baru saya faham kenapa orang jatuh cinta dengan ESP ni... Patutlah siapa yang amalkan minuman ESP semuanya cantik-cantik berseri sebab dalam ESP ada mengandungi Riboflavin!! 



    Wah best kan?dah tahu manfaat riboflavin ni meh lah order cecepat tau,Kata nak cantik?

    Kalu berminat jom order dengan saya.Free konsultasi untuk anda tau.

    YOUR TRUSTED SID MAZ
    +60193484205
    PAGES:VITAMINCANTIK
    instagram mek_cun
    WECHAT:maz282

    Read more ...

    Si Cantik Nadia Brian

    Hmm cantiknya wajah Nadia Brian ni,sekali pandang pun tak puas lagi,Ada aura kecantikannya yang tersendiri.Memandangkan saya ni jenis tak minat tengok drama Melayu sangat jadi kurang tahu mengenai pelakon baru di Malaysia ni hehe tapi terpikat pula dengan kecantikan dan kecomelan wajah si Nadia ni. lagi pula dia baru muncul dalam drama  bersiri Sweetie Nanie, barulah kita sibuk nak google hehe.




     Nadia Brian
    Kelahiran :Nadia Najwa Bt Mohamad Rashidi 
    30 Mei 1991
    Kangar perlis
    Tempat tinggal .Kuala Lumpur
    Pendidikan:(Diploma seni teater )
    (Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Massa)
    Pusat Pendidikan :UITM
    Pekerjaan :Model ,Pelakon


    Perasan tak muka Nadis Brian ni iras Reen Rahim kan?tapi lebih cantik Nadia Brian ni.Maklumat biodata si nadia ni pun sikit je.Nadia Brian ni rupanya terlibat dalam seni teater patutlah pandai berlakon.Cantik pula tu..
    Read more ...

    Blogger seiras pelakon





    Wah tajuk bukan main ‘hot” lagi Hehe.Ni bukan berkaitan dengan blogger terkenal dan sebagainya ,tapi ni berkaitan dengan diri saya sendiri apabila disamakan wajah seperti pelakon oleh beberapa orang ni,tapi pelakon mana tu tak pasti pula.

    Rupa saja biasa-biasa,tidaklah tinggi mana pun kecik comel molek macam penyanyi Mila,bekas juara Akademi Fantasia dulu…bakat nak jadi pelakon pun tiada hehe.Berangan pula nak jadi pelakon..nampaklah angkat bakul sendiri lah ni.


    Kita tepek gambar sikit,,eh ada iras pelakon tak?huhu ..

    Kalau minat untuk menjadi model tu mungkin ada,Cuma malu-malu saja nak beraksi di depan kamera .Mekap pun tak pandai hehe.

    Korang yang baca ni ,ada rasa muka saya sejibik pelakon tak?ke ada peluang nak menceburi dunia lakonan or modelling selepas ni ,hehe.

    Amacam?eh first time tepek gambar kat sini,malulah kita..



    Read more ...
    Designed By Izzasakura