Breaking News

Freebies brush bunga

Freebies ni boleh dibuat sebagai header pun boleh,ikut kreativiti ,komen dulu sebelum ambil

Khas untuk followers saya je,




16 comments:

Adilah Asari said...

wah..cantik2..yaya nak amik tapi tak tahu nak letak kat mana ^_^

Izza Sakura said...

yaya,boleh je letak kt header hihi,footer ke..

N.N said...

cantik nyer...huhu buat sendiri ke izza..???

Izza Sakura said...

naz,yup buat sendiri ,ala guna photoshop je pun

Karen Monica said...

wah cantik...kreatif la izza ni :)

iuzira said...

salam perkenalan
done follow

http://www.iuzira.com/2013/05/combo-give-away-by-intan.html

Cik Kumbang said...

nice2 :)

Izza Sakura said...

Tq kak kumbang

dina said...

cantek la . teringin nak buat jugak tapi tak boleh download photoshop :'(

Unknown said...

amik satu ye =)

nura_mirazwa said...

saya amek tige2 tu tauu. cantik. trime kasih ! :D

norhasnizakhalid said...

cantiknya, mama tak tahu nak letak kat mana kalau ambil, tengok jer la nampaknya...

Ariana said...

sy ambik ya

LailaTiqa said...

Ambil satu ya ? cantiknya :)

Unknown said...

terima kasih

nak satu yer

Miss Hanifatin Abdullah said...

ambik satu yer

Designed By Izzasakura