Breaking News

"Cantik berseri di Aidilfitri"

 

Syarat-syarat

3.Nyatakan bagaimana produk fair & lovely dapat membantu memberikan kecerahan pada kulit anda setiap hari.
  Dengan kulit yang cantik berseri juga,anda tampil bergaya  serta berkeyakinan diri untuk bertemu dengan rakan-rakan ,sanak saudara,dan mungkin juga  kekasih hati anda.Fair & Lovely bagaikan rawatan sebenar untuk gadis-gadis di luar sana kerana ia mengandungi  Vitamin B3, C dan E yang membantu :
  I. Mengurangkan bintik-bintik hitam II. Mengurangkan warna kulit perangIII. Mengurangkan kesuraman IV. Mencerahkan lingkaran-lingkaran hitamV. Mencerahkan tona kulit secara menyeluruh  
Bukan sahaja kulit makin cerah,malah masalah bintik hitam,suram juga akan hilang seiring pemakaian produk ini dari pembersih muka sehinggalah krim pencerah kulit,Selain itu,pihak Fair & Lovely juga mempunyai laman web sendiri buat wanita yang ingin mendapatkan maklumat mengenai kulit mereka,sila cek di sini

4.Berikan azam / wishlist/ harapan anda untuk raya kali ni (2013, )
Azam untuk kali ini,sentiasa tampil cantik dan berkeyakinan diri untuk menyambut hari raya tanpa rasa risau dengan masalah kulit.

5.Lengkapkan slogan : “Produk Fair & Lovely sentiasa di hati ....................................”
Produk Fair & lovely sentiasa di hati kerana  ia bagaikan rawatan sebenar untuk membantu memberikan kecerahan yang berganda berbanding produk-produk lain .Selain mencerahkan kulit muka,ia dapat menghilangkan lingkaran hitam di bawah mata dengan efektif  dan juga mengurangkan masalah kulit muka yang terjadi .Tanpa anda sedari jua,ia bertindak untuk mengurangakn tekanan seharian anda kerana baunya yang harum serta lembut pada tangan .






Designed By Izzasakura