Breaking News

Perancangan

Hello semua,
Sudah lama blog ni tidak bertukar wajah,tunggu idea bertimbun-timbun nanti baru nak design semula
Aish..rasanya begitu banyak perkara yang nak dilakukan terhadap blog ni,semuanya perlu dilengkapkan ,termasuklah portfolio blog dan juga akan bertambah item yang baru iaitu Karangan spm.serta illustrasi kartun muslimah dan illustrasi perkahwinan,tips nuffnang,serta seo.

Namun semua itu masih dalam perancangan lagi,memandangkan diri ini ,masih lagi perlu belajar pelbagai fungsi photoshop serta cara untuk melukis.

Pening juga kalau memikirkannya,dan mungkin juga ada item seperti tips kecantikan ,tips belajar akan ditambah di dalam blog ini,memudahkan semua mencari pelbagai maklumat yang berguna di sini.Segala entri pun tidak tersusun kemas,bukan tiada masa,cuma mungkin mood itu tidak ada.huhu




Design blog ini pun akan ditukar kepada design yang lebih simple ,pada yang nak berikan sedikit komen di blog ini,boleh saja,ataupun cadangan bagi memantapkan lagi blog ni.

Terima kasih ya pada semua yang sudi komen di blog izza sakura ini walaupun saya jarang bw ke blog anda semua,ada la sikit blogwalking hehe.

Ok itu saja ..

5 comments:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

relax je..santai...yang penting menulis dalam blog....dan klik iklan..yang lain perlahan2....saya pun begitu...teramat sibuk,,,,.blogwalking kalau mampu je.

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak, kalau dah ada perancangan.. bolehlah proceed edit blog. hehehe mesti cantik kalau awak edit :)

Cik Kumbang said...

xsabar nak tgk baju baru blog ni :)

amanina nasuha said...

xkisah lawa ke tak yg penting isi blog kan??btw yg mcm nie pown da nice daa..keep in touch dear :)

Kai Ssi said...

nice design...
sedap mata memandang...
x berat sgt...
keep it up okay!

http://abgdude.com/blog/2013/10/03/jalanjalan-hutan-bandar-jb/

Designed By Izzasakura