Breaking News

Perla coffee berkesan ke?

Hai semua,mesti dah ramai yang mengetahui tentang kelebihan dan khasiat perla coffee ni.Lihat saja pengasas produk ni kulitnya kelihatan cerah sekata dan beliau juga menghadapi masalah kulit tetapi setelah mengamalkan perla.masalah kulit tersebut berkurangan.

Perla coffee ni merupakan minuman kecantikan,bukan untuk kecantikan je ye,ia bagus juga untuk kesihatan.Setelah lama melihat feedback dari pengguna dan testimoni yang lain akhirnya saya mengamalkan kopi ni.ia bukan sebarang kopi ya.Kopi ni tiada kafein dan rata-rata pengguna ni mengatakan badan mereka lebih ringan dan masalah lain berkurangan



Saya baru 3 hari mengamalkan perla ni,kesannya?saya tak dapat nak katakan sebab baru 3 hari itupun sehari sekali,Tapi apa yang saya perasan " saya rajin ke tandas dan bibir sentiasa nampak lembab dan kemerahan.Masalah rambut gugur tu agak berkurang.

Walaupun saya bukan penggemar kopi,tetapi rasanya sangat sedap berperisa vanila.dan agak murah berbanding produk lain,cuma satu kelemahannya produk sebegini ialah ia mempunyai 20 paket sahaja,kalau dikira2 sebenarnya lagi mahal berbanding k colly kan.huhu


Cantik kan pengasas produk perla coffee ni.

No comments:

Designed By Izzasakura