Breaking News

KURUS DENGAN VITAMIN SHAKLEE



Hai semua.

Apa azam 2018 ni?mesti ada yang berazam untuk cantik dan sihat pada masa sama kurus tapi dengan lambakan produk kurus di pasaran sekarang ni menyebabkan kita lebih memilih produk kurus yang tiada sijil kkm dan tidak selamat untuk tubuh badan kita.


Nak bersenam pun susah maklumlah sentiasa sibuk dengan kerja dan anak-anak manalah sempat nak cari masa untuk bersenam.

Jadi kali ni saya ingin berkongsi mengenai produk kurus dari shaklee.Produk Kurus ni sangat jimat dan tahan lama.

Antara produk kurus yang saya cadangkan ialah Omega guard shaklee

Apa itu omega guard shaklee?

Omega guard shaklee merupakan minyak Ikan terbaik Di dunia.

Ia mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*

Sumber : Shaklee Malaysia



Kelebihan Omega Guard untuk kurus

Omega Guard akan bakar semua LEMAK yang tidak perlu dalam badan .Perlu ke Omega Guard ni? Adat kita orang melayu ni kannn, memang tak lari dari makanan berlemak dan berminyak ni jadi Omega Guard ni sangat penting untuk bakar lemak .


Bagaimana Lemak Omega-3 boleh membakar lemak?

1. Asid Lemak omega-3 membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis)

2. Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk mengurangkan selera makan anda supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan

3. Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan pengeluaran tiroid anda (tiroid anda mengawal metabolisme anda)

4. Leptin juga menyebabkan badan anda untuk membakar lemak untuk tenaga

5. Jika badan anda tidak bertindak balas dengan baik terhadap Leptin maka sebaliknya berlaku: Anda akan lapar, dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak --> Anda boleh mengambil Omega-3 lemak untuk membantu badan anda bertindak balas lebih baik untuk Leptin jadi anda boleh meningkatkan metabolisme membakar lemak anda

3 cara lemak Omega-3 membantu anda mengurangkan berat badan

1. Lemak omega-3 membantu anda mengawal kelaparan anda dengan menstabilkan paras gula darah anda

2. Satu kajian Australia menunjukkan bahawa Ä—apabila orang yang mengikuti program senaman mengambil omega-3, menunjukkan pembakaran lemak yang lebih tinggi berbanding dengan orang yang bersenam tanpa pengambilan omega 3

3. Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan hodoh dan kajian ini juga menyatakan bahawa Omega-3 lemak menggalakkan pembakaran lebih lemak 
Kesimpulannya, Omega membantu anda mengurangkan selera makan di samping membakar lemak dengan lebih cepat.



Selain itu ,banyak lagi manfaat lain selain bantu menurunkan berat badan.

TESTIMONI YANG BERPUAS HATI kerana omega guard bantu menurunkan berat badan beliau dan mengekalkan kesihatan .





JAMINAN KAMI


Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)SemulajadiBerkesanPiagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.

MENGAPA SAYA?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi secara percuma pada anda.

PENGHANTARAN


Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

PEMBAYARAN


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Untuk info lanjut boleh hubungi saya di bawah
http://maznimaz.wasap.my

No comments:

Designed By Izzasakura