Breaking News

Tempahan blog

ENTRI SERIUS

Saya bukanlah pandai mengedit blog  dan masih lagi belajar tapi niat dan tujuan saya membuka tempahan edit blog ni adalah untuk menjadikan blog anda mesra pengunjung dan tidak serabut dengan widget-widget yang bertaburan di blog sehingga melambatkan loading blog,dan pengunjung pun malas nak masuk.

Jadi saya akan membuka tempahan ini bagi sesiapa yang berminat sahaja,Istilah bayar dulu baru buat merupakan peraturan bagi sesiapa yang berminat dengan tempahan ini.Cara pembayaran
melalui top up RM10 untuk full template,murah kan?

Sesiapa yang berminat boleh email  saya di damisya.maya@yahoo.com ataupun boleh add saya di fb sebelah kiri blog ini.Saya akan cuba yang terbaik untuk mengedit blog anda mengikut permintaan anda sendiri.

Dan untuk pengetahuan anda juga,saya bukanlah pengguna photoshop,adobe illustrator,dan yang berkaitan dengannya.Saya hanyalah menggunakan kreativiti saya sendiri iaitu dengan paint net(untuk transparentkan header)photoscape(untuk membuat header) dan sebagainya.

Jika anda sebarang gambar yang ingin disertakan untuk membuat header,saya akan cuba yang terbaik.Sertakan ciri-ciri blog yang anda mahu dari segi background dan yang berkaitan dengannya.

Jika ada sebarang pertanyaan boleh tanya saya,ataupun tinggalkan komen anda di bawah,

Terima kasih.


3 comments:

Ira Syiqin said...
This comment has been removed by the author.
Ira Syiqin said...

hai mari join segmen ini
http://irasyiqin.blogspot.com/2012/11/segmen-jom-godek-followers.html

Izza Sakura said...

ok thanks ira

Designed By Izzasakura