Breaking News

Bertukar sudah.........

Hai semua,lamanya saya tak update blog kan?maklumlah tengah mencari ilmu,bukan tak ada mood nak update ,tapi disebabkan ingin belajar coding,.dan design lain,so terpaksalah mengabaikan sekejap blog ni,Terima kasih bagi sesiapa yang dah meninggalkan tapak kaki kat blog ni,nanti saya jejak balik ok,

Untuk pengetahuan semua,saya dah belajar benda baru,dan template pun dah baru juga,ok tak?Saya tahu memang tak berapa cantik kan?tapi ni hasil edit saya sendiri,dan tak berapa kemas juga,setakat ni saya dah berpuas hati sebab dah belajar benda baru,nanti boleh lagi memantapkan hasil edit blog,


    Ni lah hasilnya setelah berhempas pulas belajar coding

     
                                                          Simple je kan?

Ok jangan lupa tinggalkan komen,nak tempah/boleh aje,tapi tak cantik pun

6 comments:

Unknown said...

shantek2 ! ! hehe pndai maz buat header tue :)

Izza Sakura said...

thanks mai,hehe biasa je kot,ala2 simple2 boleh lah

Unknown said...

Comel ^^

Nyamuk Terbang said...

ala comey

✿INA AINAA✿ said...

wahh cantiknyaaaa.. rajin betul main2 coding ni ye.. wahhh all the best

Anonymous said...

Muy buen blog
Gracias

Designed By Izzasakura