Breaking News

Review blog

Selamat petang semua,lamanya tak update blog kan,maklumlah bz memanjang  ,design blog orang lain pun belum siap lagi,nampaknya rezeki 2013,ada juga blogger dua orang sudi menempah full edit blog dari saya,terima kasih ye,walaupun saya tahu saya bukanlah sehebat blog orang lain,sebab saya pun masih baru lagi,

Seperti yang dijanjikan pada segmen hari tu,saya nak buat review blog untuk dua orang kan,so kali ni nak review blog siti ni ,sesiapa yang belum follow dan terjah blog siti ni ,jom la terjah blog dy,klik sini

       Pada pendapat saya blog ni simple je,cuma kalau boleh header tu tulisan dia letak effect sikit ,background dia pun simple je,pink,loading cepat,blog pun kemas juga,Tidak kedekut ilmu kan siti?sebab apa?sebab ada tutorial dalam blog dia,

Review blog kedua,
  Agak-agaknya siapa pemilik header ni ye?Gadis yang diberi nama zati ni berasal dari penang tau,nak terjah blog dia ,klik la sini ,Blog dia pun ada tutorial juga,kalau ada sesiapa yang nak refer tuto,terjah la blog dia,simple cute,je ,berlatarkan warna putih,,

Itu je lah entri untuk kali ni,nak sambung kerja pula,            

3 comments:

therosputih said...

review simple di petang hari...=)

Shazreena Shukri said...

review yg simple mimple :)

jemput join giveaway yg reena sdng anjurkan..hadiah gempak :)

http://shazreena-reena.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

Yasmin Aris said...

bestnye kena review :3

Designed By Izzasakura