Breaking News

KAMPUNG GIRL DI TV3

Setelah tamatnya kisah Sebenarnya saya isteri dia pada jumaat lalu,Kampung girl pula akan mula bersiaran pada 12 Julai nanti setiap hari jumaat pukul 9 malam ,semestinya cerita dari ini diadaptasi dari novel,jalan ceritanya agak menarik memandangkan saya pun tidak pernah membaca novel Kampung girl ini.



   

Gandingan pelakon Akim Ahmad bersama Nad Zainal,sebagai watak utama

Sinopsis Drama Kampung Girl TV3
Ashraf langsung tidak menyangka yang perkahwinannya bakal diatur oleh keluarga! Lebih memeningkan kepala, apabila mengetahui siapa calon yang disebut oleh mummynya, Puan Mazlin. Ainnur! Si budak kampung itu? Tidak mungkin.
Ashraf Khairi dan Ainnur adalah sepupu, dan dia memang tidak pernah sukakan gads itu sejak kecil lagi. Hanya kata cacian dan kutukkan sahaja yang  keluar dari mulut Ashraf bile bersama Ainnur. Ainnur yang berasa tercabar dengan ejekkan Ashraf telah menerima pinangan dari ibu Ashraf. Ainnur merahsiakan identitinya yang pernah melanjutkan pengajian ke luar negara dan bekerja sebagai cikgu Bahasa Inggeris dari pengetahuan Ashraf. Dia ingin Ashraf jatuh cinta padanya sebagai budak kampung yang tidak berpendidikan.


Sumber: Sinopsis Dan Pelakon Drama Kampung Girl Slot Zehra TV3 | melvister.com 

Tak sabar rasanya nak tengok cerita ni,,,

3 comments:

Adilah Asari said...

mcm menarik je..nak tgk lah nanti..hehe

Adam Faiz said...

bukan ssid tu di slot zehra ke? ni lestary *curious :/

cik jari manis said...

lps ni..febomena kampung girl pulak..haha

Designed By Izzasakura