Breaking News

Pencarian sponsor untuk segmen

Hai semua,saya sedang mencari sponsor bagi bekerjasama menjalankan segmen yang akan dilancarkan dalam masa terdekat ni,

Sponsor tersebut hendaklah memiliki sikap jujur,amanah dan bertanggungjawab,sesiapa yang terlibat hendaklah menepati janjinya,saya sebagai penganjur tidak akan bertanggungjawab di atas apa yang berlaku.

Sponsor tersebut perlulah memberikan maklumat seperti ini
Nama blog:
Url blog:
Barang yg ingin diberi:
Jumlah pemenang:
Cara untuk contact :

Saya memerlukan dalam dua atau tiga orang sponsor yang ingin memberikan lebih banyak hadiah,
sesiapaberminat boleh pm saya di sini fb maya izara,ADD DULU 

3 comments:

Anis Amir said...

Anies berminat nak sponsor tapi maybe akan sibuk dgn belajar nanti >.< (http://anies-msletoes.blogspot.com/)

ayuzan said...

Kalau memerlukan sponsor lg.bole cari sy ya. Sy nak sponsor tasbih.

Addienaa said...

saya memerlukan sponsor tasbih untuk event yang bakal kami jalankan pada 16 ni.

Designed By Izzasakura