Breaking News

Petua kulit glowing

Wanita mana yang tak inginkan kulit glowing?atau dalam bahasa melayunya berseri-seri.Pernah tak anda melihat gadis yang berkulit cerah tapi mukanya kelihatan kusam dan tak berseri .Lihat saja gadis korea nampak sangat berseri-seri tanpa mekap di wajah tetapi jangan terpedaya ye,kebanyakan gadis korea menjalani pembedahan plastik dan teknik makeup sudah pastilah wajahnya kelihatan cantik,gebu licin tanpa jerawat
khasiat,

Jika anda inginkan kulit yang berseri-seri sebenarnya mudah saja tanpa mengeluarkan kos yang tinggi,

Jom baca tips di bawah
1.Banyakkan minum air masak sekurang-kurangnya 2 liter sehari,sepatutnya 3 liter sehari ye.wowo sanggup ke?ya jika anda berdisiplin dan sentiasa konsisten anda akan mengalami perubahan di wajah anda.Proses pembuangan toksin pun akan sentiasa lancar.Jika anda tidak mengambil air yang mencukupi maka toksik pun susah nak keluar.sebab tu kulit anda jadi kusam berjerawat


2.Amalkan supplement .Siapa cakap supplement ni untuk cantik je.untuk nak kulit putih2 je,sebenarnya suplement bukan setakat nak cantik gebu gebas tu tetapi supplement membantu sebagai makanan tambahan untuk kita.Gaya hidup kita yang terdedah dengan persekitaran kotor  & jarang makan sayur ,dan buah-buahan menyebabkan toksin mudah berkumpul dalam badan.

3.Pencuci muka pun perlulah bersesuaian dengan wajah anda,macam saya takperlu mahal-mahal guna sabun pencuci muka dnars je tanpa bahan kimia,selepas cuci  muka sapu sedikit toner siap

4.Masker pun penting ye,kalau saya rasa kulit macam dah banyak tepek krim dnars jadi saya letak masker rumpai laut sejuk-sejuk dari peti ais lumurkan kat kulit wajah supaya wajah lebih segar,dan rumpai laut ni mampu membuatkan kulit wajah berseri-seri kerana kaya dengan vitamin c

Nak cantik?tak perlu mahal-mahal kan,

1 comment:

siti amilia yaman said...

wahhh...gud info..tq ",
Jemput join GA sy ye..
http://www.kisahamy.com/2015/01/12-days-of-kisahamydotcom-giveaway_30.html

Designed By Izzasakura