Breaking News

Perbezaan cantik & comel


Hai semua,
Kadang-kadang saya tertanya -tanya apa maksud sebenar cantik dan comel tu kan,

Kalau bertembung dengan seseorang mesti berkata dalam hati "comelnya dia" ,"cantiknya dia".Definisi cantik tu mungkin la dari segi raut wajah dia,kening terletak cantik,hidung mancung,bibir merah delima,kulit halus licin,tu kalau dah makeup,kalau tak makeup camna agaknya kan??

Pada pandangan saya ,Comel atau cute pula boleh la dikategorikan sebagai lain dari lain,Comel ni raut wajahnya mungkin ke arah keanak-anakan sedikit apa lagi kalau muka tidak disolek langsung ala lebih kurang macam muka innocent la kan,wuu comel 😁,rasa nak cubit je pipi dia.Bukan semua orang ada sifat kecomelan ni.Mungkin orang lain akan nampak diri korang tu menarik,sweet ,dan sejuk mata memandang walaupun korang berkulit gelap.haa lebih kurang gitulah yang membuatkan korang nampak special dan digilai ramai.

Mungkin susah juga nak jumpa orang comel ni kan,😆😆."Beauty is in the eyes of beholder"maksudnya lain orang ,lain pendapat dia tentang kecantikan dan daya tarikan korang.

Pernah tak korang jumpa seseorang yang nak kata lawa pun tak,hensem pun tak,nak kata comel entahla tapi korang ada rasa something yang membuatkan korang nak pandang dia lama-lama.Sekali pandang,dua kali pandang pun takpuas lagi,mesti ada kan???macam artis janna nick memang comel,natural beauty..


Tapi semua orang ada kecantikan yang tersendiri ,yang penting jaga perangai korang .Kalau perangai tak cantik pun tak guna jugak kan??

Apa pula pendapat korang ??

4 comments:

Sha Mohamed said...

Setuju..
Lain mata lain pandangannya...

Fatimah Nabila said...

hihi, setuju! asaln kita pun konfiden dgn diri kita sendiri..

Unknown said...

akak cantik dan comel. wah gituuu!!! cover confident ni. hehe...
tapi memang betul xda siapa yg sempurna. masing2 ada kekurangan dan kelebihan. jadi terima seadanya, jangan bandingkan diri dengan sesiapa dan bersyukur.

Unknown said...


Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, musik, video, film dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis

Designed By Izzasakura