Breaking News

AWAS!Bahaya Produk Vit c injection

Sekarang terlalu banyak produk berlambak di pasaran ,terutamanya dari pasaran luar seperti China dan Thailand yang belum tentu selamat untuk digunakan tapi disebabkan ramai sangat sekarang ni berlumba-lumba untuk cantik,putih dalam masa singkat saja tanpa memikirkan kesan terhadap tubuh badan.

Produk ni sebenarnya baru muncul di pasaran internet instagram dan facebook,saya pun tak berani untuk mencuba produk yang entah dari mana ni,Bila dilihat agak menjadi rebutan juga untuk wanita yang terdesak untuk cantik dalam masa singkat.Mula-mula saya lihat je sebab mungkin produk ni okay..tapi tak sangka yang produk ni sebenarnya mengandungi banyak bahan kimia.

Buktinya boleh lihat di bawah.saya screenshot dari aplikasi beetalk sendiri.



Saya bukan nak menjatuhkan bisnes orang lain tapi seharusnya penjual kena lebih berhati-hati kalau 
menjual produk yang belum selamat tanpa kelulusan kkm ni.Pembeli pun sama jugak kena selidik dari mana asalnya produk tersebut,jangan fikir  nk barang murah je kemudian tubuh badan pula merana.


Jadi kepada wanita di luar sana sila berhati-hati dengan porudk yang anda gunakan,



1 comment:

NUR RAIHANAH said...

Sy tak cuba lagi vit c yg ni. Baru2 ni ada jgk baca pasal ni. Sama laa dgn apa yg tertulis di atas. Tapi kan, ada sorang kenalan tu borong vit c ni sbb dia pun meniaga jgk. Dia kata, cust selalu repeat order dan ramai cust dia kata bagus vit c ni. Bab letak dlm losyen tu sy tau tp losyen jadi kuning tu taktau laa pulak kenapa boleh jadi mcm tu. Mungkin juga sbb dah tamat tempoh. Vit c ni ada juga org pakai macam pakai serum, depa kata bagus. Mujur sy tak pernah cuba vit c ni. Sbb ada juga terdetik nk pakai buat mcm pakai serum. Tp bukan inject laa. Tak brani nk inject. Hehehh

Designed By Izzasakura