Breaking News

De'Xandra menceriakan harimu



Haii
Siapa pernah dengar de'Xandra perfume?Pernah dengar tapi takpernah cuba?
Best ke deXandra?Wangi ke?Tahan lama tak?Macam -macam persoalan yang bermain di minda orang yang belum pernah cuba deXandra ni.

Apalah guna muka cantik,baju segak, tampan bergaya jalan acah-acah macho konon .Bila duduk sebelah,urmm bau apa ni??Bau keti.....Jangan salah faham dulu,mungkin bau perfume dia tak tahan lama.Pakai pagi je  bila petang bau perfume tu cepat je hilang..Mesti stress je kan??


Dah-dah kini takperlu stress lagi  de'Xandra perfume kan ado...Sebanyak 43 Jenis wangian de'Xandra untuk wanita.Saya memilih wangian Gucci Floral dan coco  Mademoiselle tester 3ml.Walaupun cuma tester saja tapi bauan perfume deXandra ni memang menusuk kalbu lah bukan menusuk hidung,Rasa sweet dan lembut je bau dia.Rasa tenang ,yakin dan macam-macam rasa lagi ada hehe..


Bukan saja wangi malah ia tahan lebih lama tau berbeza dari perfume yang lain.Untuk botol besar cuma RM65 sebotol dengan isian sebanyak 35ml manakala tester cuma berharga RM10 ,memang jimat dan tahan lama spray je sikit confirm tahan ke malam .Semuanya inspirasi dari jenama terkenal tau memang rugi sangat kalau tak cuba...


Jom kita tengok kelebihan dexandra perfume ni

  • Boleh dibawa solat
  • Botol senang dibawa kemana-mana
  • Bau yang tahan lama
  • Jimat belanja sebab tak perlu beli perfume yang mahal tu..
  • Sebanyak 43 jenis wangian  yang boleh anda pilih
Best kan dexandra ni?Jom berdexandra sekarang dan kekal wangi serta segar sepanjang  hari!!
Mana nak beli?Kita  usha sini dulu instagram fathiaa_dexandra

Ataupun boleh direct WHATSAPP +60134937553.Sesiapa yang nak beli tester dulu pun boleh tau .Sis ni boleh bantu anda memilih perfume yang sesuai dengan diri anda.
Selamat ber deXandra!!






2 comments:

Yatie Owner said...

PG pun da try juga dexandra ni. serius wangi. nanti PG bagi review ;)

Izza Sakura said...

@Yatie Ownerye betul tu pg serius wangi,semerbak

Designed By Izzasakura