Breaking News

Tanda seseorang lelaki menyukai anda.




Hai..

Kali ni saya nak berkongsi tips cinta buat semua  untuk mengenali sifat lelaki yang diam-diam menyukai anda .Mungkin mereka takut untuk mengaku disebabkan ego ,malu, dan  takut cinta tak berbalas.

Okay jom kita kenal pasti ciri-ciri lelaki yang menyukai anda.

1.Bila si dia ni selalu bertanya khabar anda bermaksud mereka menyukai anda dan kerap kali bertanya soal kesihatan anda .Dah makan ke belum dan sebagainya.tapi tunggu dulu mereka mungkin menganggap anda kawan biasa saja sebab tu mereka bertanyakan khabar anda


2.Kerap mengirim sms itu pun salah satu tanda seseorang lelaki menyukai anda ,si dia sanggup menunggu sms dari anda walaupun anda sibuk sekalipun .


3.Mengajak anda keluar kemana-mana merupakan peluang untuk si dia berdua-duaan dengan anda,dan senang juga beliau memperhatikan tingkah laku anda dalam diam .Contohnya mungkin cara anda bercakap,atau ketawa .Bagi anda biasa saja,tapi bagi dia ITU SANGAT COMEL!!jadi jangan hairan kalau dia selalu memperhatikan anda dari jauh.


4..Si dia yang menyukai anda pasti akan mudah mengukir senyuman dan  kerap  mengusik anda .Bila lelaki lain mula mengusik anda maka dia terus berasa gelisah ,tak tenteram.

5.Bila kita susah,mereka akan sentiasa bersedia untuk menolong kita ,mungkin jugak barang yang dia paling sayang pun dia sanggup beri,haha...


Okay itu saja tips yang saya dapat beri untuk kali ni,mungkin tips lain pula selepas ini,hehe.apapu SEMOGA BERJAYA!!

4 comments:

Kim Chaa said...

Tapi ada jugak yang jenis layan semua perempuan mcm tuuh sebab anggap mcm adik beradik. Haha .

AinAthirah Anuar said...

@Kim Chaa

Auchhh #friendzone detected. hahahaha

Siti Nurzafirah said...

hahaha.. ada lagi niii

Elih Japahar said...

Macam banyak lagi tanda2 ni haha..baru sikit ni..

Designed By Izzasakura