Breaking News

Review Mermatte lipmatte



Hai semua 😀

Salah satu item yang wajib dalam item solekan ialah lipstik.Ya lipstik ,sekarang dah wujud pelbagai jenama lipstik di pasaran sehinggakan kita sukar untuk memilih lipstik yang terbaik dan menepati cita rasa kita kann ibarat mencari kekasih hati katanya 😆

Iyalah,kadang-kadang ada juga lipstik yang boleh menyebabkan bibir gelap dan hitam..Oh TIDAK!! tak syok laa kan jadi di situ dah membazir duit .


Lagi pula lipstik di pasaran sekarang ni bila sekali pakai je cantik kemudian tinggalkan kesan di cawan ,tidak tahan lama selain tu juga menyebabkan bibir kering dan mengelupas disebabkan kandungan bahan kimia yang terkandung dalam lipstik tersebut.

Jadi kali ini ,saya nak memperkenalkan mermatte lipmatte keluaran dhilesa beauty mengandungi vitamin e untuk

menggelakkan bibir kering dan mengelupas bila dipakai.

Jangan risau mermatte lipmatte ni juga tidak menyebabkan bibir hitam dan yang paling penting sekali lipmatte ni halal,tiada gelatin haiwan ,tiada lead atau paraben yang boleh merosakkan bibir .

Selain itu juga,bila saya oleskan lisptik ni di bibir memang terasa sangat lembab ,oleskan sedikit saja pun dah cukup membuatkan wajah anda lebih berseri-seri bak bidadari gitu.Wahhh..😉😉

Yang paling saya suka lipmatte ni memang cepat kering dan menutup seluruh permukaan bibir.Lihatlah sangat mungil bibir si gadis ni 😀.

Semua warna kulit pun sesuai menggunakan lipmatte ni disebabkan warnanya mengikut warna darah .Terdapat 5 koleksi warna lipmatte ni iaitu oona,sofia,amber,cora dan juga ariel sangat sesuai untuk si gadis yang sukakan kelainan dalam bermekap .

Memang anda wajib memilih mermatte lipmatte ni dalam koleksi solekan anda.









Semua warna memang menarik boleh rambang mata dibuatnya hehe.dah tu cepat-cepat pilih dan dapatkan promosi beli dua less5% tau


Dah hubungi no ni cepat
Whatsapp +60125414410(mira)
IG :/mudahpantasjelita
FB :amiramurad90
Designed By Izzasakura