Breaking News

21 lukisan menakjubkan hanya menggunakan nail polish

Tak disangka kan,nail polish yang menghiasi kuku wanita boleh dijadikan lukisan yang unik dan berseni.

Saya pun hampir tak percaya tapi hasil lukisan seni Clayrene Chan dari Kluang,Johor ini memang membuktikan bahawa kalau dah kreatif apa-pun boleh .





p


































Betul -betul rasa macam tak percaya kan,rasa nak cuba jugalah hehe,lukisan ni sangat VIRAL dan sehinggakan mendapat perhatian dari Fesyen Designer terkenal dunia seperti Zuhair Murad dan Valentino.

2 comments:

munirah :) said...

Creativity has no boundaries :)

Nisha said...

Wah cantiknya :'D

Designed By Izzasakura