Breaking News

TESTIMONI HERBLAX MENGURANGKAN SEMBELIT

Herb-Lax Shaklee terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan tekonologi barat.Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seeds, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root.

Di samping itu juga,herblax shaklee ni membantu kita untuk detoks.

Apa itu detoks?
Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.




Selepas badan dah buat proses detoksifikasi, usus akan menjadi lebih bersih dan sihat. Penyerapan suplemen akan lebih cepat dan berkesan. Almaklumlah perut adalah rumah penyakit. Usus pula bolehlah dianggap sebagai bilik dalam rumah penyakit ini. Bila usus sihat, penyakit tak dapatlah nak berumahtangga di sini.Yang tinggal hanyalah rumah yang bersih dan pengambilan suplemen pasti mengindahkan lagi rumah kita ini.


KREDIT...

sembelit,jerawat

jeragat.jerawat,perut buncit,sembelit
perut buncit,detoks



Antara kandungan herblax shaklee
Senna Leaves – Merangsang tindakan pembersihan yg lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.


Buckhorn Bark – Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.


Licorice Root – Membantu proses detoksifikasi.


Fennel Seeds – Mengeluarkan toksin yg terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalahsembelit dan kembung perut atau usus.


Anise seeds – Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.


Rhubarb root – Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotik.


Blue Malva Flower – Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.


Culver’s root - Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.


Alfalfa leaves – Membersihkan usus, darah dan hati.




APA YANG HERBLAX DAPAT BANTU ANDA??

▪pembersihan najis yang tersekat
▪meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
▪membantu masalah sembelit
▪tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi MENGEMPISKAN PERUT
▪ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Apa yang pasti anda boleh mencuba Herblax ni untuk masalah sembelit.Masalah sembelit ni tak boleh dibiarkan terlalu lama takut nanti masalah sembelit boleh berlarutan sehingga menjadi buasir.

JAMINAN KAMI


Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)SemulajadiBerkesanPiagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.

MENGAPA SAYA?


Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi secara percuma pada anda.

PENGHANTARAN


Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

PEMBAYARAN


Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Untuk info lanjut boleh hubungi saya di bawah
http://maznimaz.wasap.my

No comments:

Designed By Izzasakura