Breaking News

PROMOSI VITAMIN C SHAKLEE

Hai semua,
Bulan ni bulan best sebab ada promosi vitamin c shaklee.

Vitamin c ni memang terbaik sangat terutama mereka yang inginkan kulit cantik dan sihat.

Semua orang tahu kan kalau nak dapatkan vitamin c kena makan 7 setengah biji oren .Ada ke yang mampu makan oren sebanyak tu?
Jadi alternatifnya gantikan dengan vitamin C





Sebenarnya Maz dulu pun ada masalah kulit juga dan produk terawal yang Maz consume ialah vitamin c .

Maz tak sangka sangat vitamin c ni memang tahan lama iyalah sebotol pun dah 180 biji
Tahan 6 bulan pula tu.Vitamin c ni pun boleh dilumatkan menjadi serbuk dan dijadikan sebagai masker.


Bila Maz ambil vitamin c ni ternyata jerawat pun nampak berkurangan .




Kulit Maz dulu dan sekarang banyak sangat beza kan.

Jom kita lihat apa kelebihan vitamin c ni .

-Membentuk kolagen dalam kulit
-Mencerahkan kulit
-Melambatkan proses penuaan
-Menghalang pembetukan pigment
-Mengurangkan masalah jeragat
-Meningkatkan sistem imunisasi badan
-Mengurangkan masalah alergi /resdung
-Mengatasi masalah gusi berdarah.


Siapa yang nak cuba dan ada masalah kulit Macam Maz ni jom sembang dengan Maz.

Whatsapp :http://maznimaz.wasap.my
Maz :+60193484205


5 comments:

James Fosten said...

Hiya! I just want to give an enormous thumbs up for the nice info you might have here on this post. I will be coming back to your weblog for extra soon. casino online

Kate Lynch said...

I gotta bookmark this website it seems extremely helpful very useful. Thanks

David Millar said...


What a magnificent tricks! Really enjoyed it. Thanks a lot for sharing. clipping path service

Photo Editing Services

raster to vector conversion service

gomaa elsayed said...


شركة تاج لتنظيف المنازل بالدمام 0551844053 وتسليك المجارى وتنظيف البيارات وتنظيف المجالس
والكنب وتنظيف المفروشات وكافة الخدمات المنزلية المتعلقة بتنظيف المنزل


شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة جلى بلاط ورخام وسيراميك بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة تنظيف مساجد بالدمام والخبر
شركة تنظيف شقق بالدمام
شركة تنظيف خزانات بالدمام
شركة تنظيف واجهات زجاج بالدمام
شركة تنظيف فلل بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام

gomaa elsayed said...




شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة رش مبيدات بالدمام
شركة مكافحة النمل والصراصير بالدمام
شركة مكافحة الحمام بالدمام والخبر
شركة رش دفان بالدمام
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالجبيل
شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
شركة تنظيف منازل بالنعيرية

Designed By Izzasakura