Breaking News

PROMOSI VITAMIN C SHAKLEE

Hai semua,
Bulan ni bulan best sebab ada promosi vitamin c shaklee.

Vitamin c ni memang terbaik sangat terutama mereka yang inginkan kulit cantik dan sihat.

Semua orang tahu kan kalau nak dapatkan vitamin c kena makan 7 setengah biji oren .Ada ke yang mampu makan oren sebanyak tu?
Jadi alternatifnya gantikan dengan vitamin C





Sebenarnya Maz dulu pun ada masalah kulit juga dan produk terawal yang Maz consume ialah vitamin c .

Maz tak sangka sangat vitamin c ni memang tahan lama iyalah sebotol pun dah 180 biji
Tahan 6 bulan pula tu.Vitamin c ni pun boleh dilumatkan menjadi serbuk dan dijadikan sebagai masker.


Bila Maz ambil vitamin c ni ternyata jerawat pun nampak berkurangan .




Kulit Maz dulu dan sekarang banyak sangat beza kan.

Jom kita lihat apa kelebihan vitamin c ni .

-Membentuk kolagen dalam kulit
-Mencerahkan kulit
-Melambatkan proses penuaan
-Menghalang pembetukan pigment
-Mengurangkan masalah jeragat
-Meningkatkan sistem imunisasi badan
-Mengurangkan masalah alergi /resdung
-Mengatasi masalah gusi berdarah.


Siapa yang nak cuba dan ada masalah kulit Macam Maz ni jom sembang dengan Maz.

Whatsapp :http://maznimaz.wasap.my
Maz :+60193484205


1 comment:

James Fosten said...

Hiya! I just want to give an enormous thumbs up for the nice info you might have here on this post. I will be coming back to your weblog for extra soon. casino online

Designed By Izzasakura