Breaking News

Penjagaan kulit pilihan anda??



Hello dan selamat petang

Tajuk entri ni nampak lebih santai ,dan berbentuk soalan dimana saya ingin bertanyakan kepada anda anda anda terutamanya wanita .Skincare apa korang pakai??


Sama ada masker semulajadi ke,atau senang beli je terus,skincare yang dibeli secara online ke,atau bio essence ke,bedak sejuk ke atau yang paling mudah gosok sabun badan kat muka??errrkkk....cara tu bagus untuk kulit yang tak ada masalah .

Mungkin ada juga yang memilih skincare yang dibeli dari farmasi,lebih selamat kan,tapi macammana pula kalau skincare tu tak berkesan?malah duit je banyak habis,huhu


Maklumlah saya lebih teliti mengenai penjagaan wajah memandangkan kulit saya sangat sensitif  ada kalanya bila tersalah makan,salah pakai produk,pakai masker terlalu kerap atau makan berminyak sikit mulalah naik jerawat.Belum berniat nak tukar skincare untuk muka sebabnya takut membazir kerana masalah itu berpunca dari dalaman bukan luaran,

Pernah juga niat di hati nak cuba esp shaklee tapi erm satu botol tu memang mahal bagi saya ,wuuu..
Ada sudi sponsor tak??

hehe boleh la bagi pendapat korang letakkan komen di bawah,jadi boleh la saya tahu penjagaan kulit macamana korang amalkan,ok byeee




2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum :) saya cuma pakai safi balqis white trilogy waktu pagi and bila balik dari sekolah. malam saya pakai bedak sejuk je. hukhuk

aiman mania said...

saya lelaki dan saya pon ada apply bebrapa produk..ahahhahahaa...laki pon nak tampil kemas dan kulit muka tanpa jerawat jugak...buat masa nih saya apply produk dr korea.......Moisturizer TheFaceShop ....bagus jugak sebab 99% terdiri dr aloe vera dan 1% je chemical base clinical product..malam2,amik je bedak sejuk tampal.....hehehhehee...

Designed By Izzasakura