Breaking News

Petua wajah comel macam Kak Ton

Tajuk bukan main lagi kan,hehe

Okay berbalik tajuk di atas,petua wajah comel macam kak ton,comey tak kak ton?mestilah comel kan.

Jom ketahui rahsia kak ton ni,kak ton merupakan pengasas produk Beauty Umaira,walaupun usianya sudah lanjut tapi wajahnya kelihatan berseri,kulitnya putih mulus je..

Apa rahsianya?
Ini adalah petua dari kak ton sendiri ,saya mengambil petua ini dari rancangan tv1 .

Bangun pagi -pagi tu sediakan air suam kemudian letakkan limau kasturi kedalam cawan,dan minum bersama air kosong.


Limau kasturi ni banyak sangat kebaikan pada tubuh badan,ia penting untuk membuang toksin dalam tubuh badan selain memastikan kulit sentiasa cantik dan comel macam kak ton ,huhu.

Limau nipis juga dapat menghilangkan jerawat,dan blackhead pada muka.

Ok itu saja


6 comments:

Farah Arina said...

nice entry, thanks for sharing :)

aswa leyla said...

nice . nak hilangkan jerawat dengan minum je ke kena sapu pada muka ?

cik yaya said...

wah wah..boleh jadi kak ton ni

Anim Daim said...

patot lah muka adik mcm kak ton...hehheheh

Liana Sulaiman said...

nice sharing sis

QasehnyaRania said...

thanks share. bagus ni.

Designed By Izzasakura