Breaking News

Review pemenang segmen Semek dan Mamat

Siapa ingat lagi tentang segmen ni?nama segmen ni pun macam peliks je kan,hehe,

Saya merupakan salah seorang sponsor untuk segmen ni,iaitu illustrasi untuk dua pemenang walaupun tak cantik tapi bolehlah kot,budak baru belajar ni

Illustrasi dilukis mengikut gambar yang diberi

                  hamizah


Karimah 





3 comments:

Ratu Pimples said...

Siapa cakap tak cantik? ni dah kira hebat la kak. Hehee. Kawan2 semua puji. Sampaikan ade yang tanya "Kau berlakon cerita ape ni?" Hahaha. Btw, thanks sangat untuk vector yang owesome ni :D

Izza Sakura said...

OK sama-sama

cik didiey said...

huishhh!!! cantiknya vector tuuuuu

Designed By Izzasakura