Breaking News

Blogger seiras pelakon





Wah tajuk bukan main ‘hot” lagi Hehe.Ni bukan berkaitan dengan blogger terkenal dan sebagainya ,tapi ni berkaitan dengan diri saya sendiri apabila disamakan wajah seperti pelakon oleh beberapa orang ni,tapi pelakon mana tu tak pasti pula.

Rupa saja biasa-biasa,tidaklah tinggi mana pun kecik comel molek macam penyanyi Mila,bekas juara Akademi Fantasia dulu…bakat nak jadi pelakon pun tiada hehe.Berangan pula nak jadi pelakon..nampaklah angkat bakul sendiri lah ni.


Kita tepek gambar sikit,,eh ada iras pelakon tak?huhu ..

Kalau minat untuk menjadi model tu mungkin ada,Cuma malu-malu saja nak beraksi di depan kamera .Mekap pun tak pandai hehe.

Korang yang baca ni ,ada rasa muka saya sejibik pelakon tak?ke ada peluang nak menceburi dunia lakonan or modelling selepas ni ,hehe.

Amacam?eh first time tepek gambar kat sini,malulah kita..



2 comments:

SNM Mohamed said...

Singgah bw dari Senarai Rakan Bloggers FB Mialiana.com.(^^,)

Regards,
SNM_Yana Afi Mohamed

Fhatin Amelia said...

cantiknya awak :D
http://mellyacrayola.blogspot.com

Designed By Izzasakura