Breaking News

Si Cantik Nadia Brian

Hmm cantiknya wajah Nadia Brian ni,sekali pandang pun tak puas lagi,Ada aura kecantikannya yang tersendiri.Memandangkan saya ni jenis tak minat tengok drama Melayu sangat jadi kurang tahu mengenai pelakon baru di Malaysia ni hehe tapi terpikat pula dengan kecantikan dan kecomelan wajah si Nadia ni. lagi pula dia baru muncul dalam drama  bersiri Sweetie Nanie, barulah kita sibuk nak google hehe.




 Nadia Brian
Kelahiran :Nadia Najwa Bt Mohamad Rashidi 
30 Mei 1991
Kangar perlis
Tempat tinggal .Kuala Lumpur
Pendidikan:(Diploma seni teater )
(Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Massa)
Pusat Pendidikan :UITM
Pekerjaan :Model ,Pelakon


Perasan tak muka Nadis Brian ni iras Reen Rahim kan?tapi lebih cantik Nadia Brian ni.Maklumat biodata si nadia ni pun sikit je.Nadia Brian ni rupanya terlibat dalam seni teater patutlah pandai berlakon.Cantik pula tu..

1 comment:

AinAthirah Anuar said...

Ni yg berlakon dgn nazim othman dulu tu kan. Yg cerita balqis tu?

Designed By Izzasakura