Breaking News

Rahsia kulit cantik dan sihat

kelebihan ESP,khasiat ESP shaklee,kelebihan riboflavin



Semua wanita mengimpikan kulit yang cantik,sihat dan berseri macam artis koreas gitu .Penggunaan produk tidak menjamin anda untuk mendapatkan  kulit yang bersih dan bebas dari sebarang masalah maklumlah cuaca tak menentu,persekitaran dan gaya pemakanan kita menyumbang kepada terjadinya pelbagai masalah kulit di wajah.


Produk di pasaran mungkin menyebabkan kulit semakin menipis dan rosak akibat dari bahan kimia yang dicampur ke dalam produk tersebut.

Tapi kini tak perlu risau lagi,dengan ESP shaklee boleh membantu anda untuk mendapatkan kulit yang cantik,licin,cerah dan berseri kerana Esp ni mempunyai riboflavin tau.

Jom kenali riboflavin dulu.

Riboflavin adalah juga "Kecantikan" vitamin kerana menjadikan kulit, kuku dan rambut menjadi sihat dan cantik.

Keistimewaan Riboflavin:

1) Riboflavin telah dibuktikan mampu mencegah perkembangan kanser. Di mana, ujian terhadap tikus menunjukkan bahawa tikus yang diberikan karsinogen sebenarnya gagal mengembangkan sel kanser pada tingkat yang lebih tinggi bila diberikan dos Vitamin B2 yang banyak.

2) Riboflavin memiliki kemampuan untuk membantu menjaga sistem kekebalan tubuh berfungsi dengan baik.

3) Riboflavin adalah nutrisi antioksidan. Ia bekerja dengan cara meneutralkan radikal bebas. Radikal bebas ini jika tidak dinyahkan boleh merosakkan membran sel.

4) Dalam sebuah kajian dan penelitian, menunjukkan bahawa Riboflavin memiliki manfaat psikologi di samping memberikan manfaat bagi tubuh.

5) Riboflavin sangat sesuai ke atas mereka yang menghidap penyakit kulit seperti jerawat, dermatitis, ekzema dan pelbagai penyakit kulit lain.

6) Riboflavin juga memainkan peranan penting dalam kesihatan mata di mana, ia boleh mengurangkan ketegangan mata. Vitamin ini sangat membantu dalam menghindari penyakit glaukoma.

Ok sekarang baru saya faham kenapa orang jatuh cinta dengan ESP ni... Patutlah siapa yang amalkan minuman ESP semuanya cantik-cantik berseri sebab dalam ESP ada mengandungi Riboflavin!! 



Wah best kan?dah tahu manfaat riboflavin ni meh lah order cecepat tau,Kata nak cantik?

Kalu berminat jom order dengan saya.Free konsultasi untuk anda tau.

YOUR TRUSTED SID MAZ
+60193484205
PAGES:VITAMINCANTIK
instagram mek_cun
WECHAT:maz282

2 comments:

Diana Rashid said...

kali pertama dengar pasal riboflavin ni..tq..

Izza Sakura said...

@Diana Rashidye sis hehe,sama-sama info yang berguna tau ni

Designed By Izzasakura