Breaking News

Ostematrix Shaklee untuk tulang yang sihat




Bestnya ostematrix shaklee ni,mana-mana je orang akan cari mana ostematrix mana ostematrix maklumlah ostematrix ni bila tak makan je mulalah sakit pinggang sana sini,sakit sendi la,tulang la terutamanya untuk orang tua  yang kerap sakit sendi,sakit lutut,nak berjalan pun susah.

Kini tak perlu risau lagi ostematrix ni membantu ibu ayah anda berjalan tanpa rasa sakit lutut dan sakit sendi.Ibu yang mengandung pun wajib cuba ostematrix ni tau maklumlah ostematrix ni bukan sekadar kalsium

Jom kita lihat apa kelebihan ostematrix ni





KELEBIHAN KALSIUM SHAKLEE OSTEMATRIX UNTUK TULANG YANG SIHAT

1. Vitamin D - Merawat penyakit rickets. Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. Vegetarian, yang kurang terdedah kepada matahari sewaktu musim panas, individu melebihi 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak perlu mengambil supplement vitamin D.

2. Magnesium – Ini merupakan ion positif nombor 2 yang paling penting dalam badan kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu. Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

3. Zink, boron, manganese dan kuprum – Memelihara metabolisma kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang arthritis.

[Ostematrix shaklee ]

Jom cegah osteoporosis !!
Berminat dengan ostematrix shaklee??
Boleh hubungi
📞+60193484205
SID
WECHAT -maz282

1 comment:

Ain Athirah said...

Singgah jenguk tanya khabar. Semoga sihat selalu. ❤
theathra.blogspot.my

Designed By Izzasakura