Breaking News

Pemenang segmen illustrasi comel

Hai ,malam ni saya nak umumkan pemenang bagi segmen IC,Memandangkan tadi guna random org nampak cam tak adil pula,jadi saya buat keputusan mencuba cara mencabut kertas undi,

Caranya saya tulis no 1-13 dan  letakkan dalam botol kemudian goncang dan cabut kertas undi,di sini tak unsur menipu ya dan sebelahkan mana-mana pihak,saya pun tak tengok nama siapa yang menang tu saya cuma cabut kertas undi dan tengok nombor,itu saja

Jadi siapa yang takmenang tu mungkin bukan rezeki awak ya,jangan sedih2,saya akan adakan segmen ni lagi kat ig pula nanti jadi jangan lupa follow ig instagram @damisyamaya
Nombor 6,9 mendapat topup
nombor 11,13 illustrasi,

Cara contact saya,sila emelkan di damisya.maya@yahoo.com untuk yang mendapat illustrasi berserta gambar sekali ya,

Manakala yang dapat topup tu nanti emelkan di damisya.maya@yahoo.com juga,dan beritahu link blog anda
TAHNIAH..............

No comments:

Designed By Izzasakura