Breaking News

Selamat datang header baru,

Hye semua,lama rasanya saya tak update blog ni kan..ehh(lama ke ?bukan ke semalam baru update?)

Okla memandangkan hari ni rajin la sikit,otak kepala ni asyik fikir  nak design header,tapi time buat free header,laju je idea keluar,,time nak buat header sendiri alahai bukan main ambil masa berjam-jam duk menghadap laptop ni,,tak mandi tak makan dan tak masak pun,ehh no no no takleh camtu k,tu la terlebih ketagih it da tu.Walau apa pun,kita tetap juga teruskan kehidupan kita macam biasa k jangan disebabkan sesuatu sampai kita lupa nak makan ,nak buat kerja semua tu.

Ok lari tajuk pula dah(haaa tajuk pun boleh lari ea?)ish2 nanti penat pula tajuk tu kan asyik lari je.'

Header baru yang comel lote ni bak kate org kelate,,(yke?) saya design simple-simple je(sila jealous skrg).saya tahulah header saya cantik(ahaks perasan...).using photoscape+paint net for transparent background and godek-godek je dalam lappy ni untuk imej

nak tengok?kat bawah ni ..
second(boleh lah )
First header(Tak sesuai)
  
Part yang saya suka dari header ni sebab tulisan dy using REALWORLD paint lebih kurang macam adobe ,photoshop memang cantik,btw agak senang nak guna tapi kalau nak belajar guna realworld ni terpaksa explore sendiri ye if tak faham bahasa bahasa inggeris,sebab kebanyakan banyak tutorial versi bahasa inggeris.Yang awan tu using realworld juga and ada sedikit gradient kat situ,nampak kan?

Ok la itu sje untuk hari ni,,murid-murid,,,,:)

            

2 comments:

N.N said...

comelnyer header baru dia...ada 2 little bird lagi :)

Izza Sakura said...

aah,hehe naz jeles la tu kan?hehehe

Designed By Izzasakura