Breaking News

Siapakah blogger misteri ini?

Pelik tajuk atas tu kan,sememangnya tak pelik pun ,mungkin ramai yang tak tahu siapa blogger di sebalik blog ni kan,,sebab saya tak terlalu menonjol dalam dunia maya ni pun,mungkin orang anggap 'biasa-biasa sahaja'
                                      
Tidak perlu  untuk  bercerita panjang Saya merupakan gadis asli yang berasal dari Pahang,tak percaya?tanya mak saya ,hehe.Berdarah kacukan cina+semelai,,tak percaya lagi,,?,tanya nenek saya,,hehe,

Masih baru dalam dunia blogger dan sentiasa mencari pengalaman ,suka akan kreativiti.Berminat dalam seni quiling .

Nak tengok gambar?Ish tak payah la ea...kalau nak tengok juga,mai2 meh add fb saya meh..hehe,so bagi sesiapa yang dah kenal atau pun belum kenal lagi tu ,selamat berkenalan ,semoga kita dapat mengeratkan tali silaturahim sesama blogger ,bukan sahaja di dunia maya tetapi juga di dunia realiti.


Oklah  ni je entri untuk malam ni,

Terima kasih semua yang sudi follow tu,
Ada apa-apa nak tanya lagi pasal saya?

2 comments:

Unknown said...

sangat misteri..@_@ nak add tp tp mark zuck dh ban ak drp add org utk sebulan =.='' *pasrah* haahaha

Izza Sakura said...

iye ke.ok2

Designed By Izzasakura