Breaking News

Vector potrait untuk emas putih

Helo,kembali lagi bersama saya di rancangan eh..eh,eh,hehehe..

Jom melihat kecantikan vector ini sebelum dan selepas dimakeupkan


Mesti ramai yang kenal dengan tuan empunya vector ni kan, salah satu pemenang vector percuma juga nitak lain dan tak bukan,cik akak emas putih atau dikenali sebagai kak uzu,pinjam sikit bulu mata Rozita Che Wan.hehe

Jadi komen?

Untuk sesiapa yang nak tempah vector seperti ini,sila emelkan di damisya.maya@yahoo.com atau Fanpage Blog cik maz ya,kk bye2

5 comments:

Cik Kumbang said...

cantiknyaaa
kemas adik buat
practice make perfect dear,keep it up :)

Syarafi[skyforce331] said...

hebat!!..wah! :D

Ummi Hanie Fadzil said...

Nice..

Klu nak katun mcm kat banner header blog ni boleh?

Izza Sakura said...

Ummi;ni cartoon sy ambil dari website bkn lukis sendri

cik didiey said...

sgt berbakat. suka suka suka!!!

Designed By Izzasakura