Breaking News

Pemilik suara di sebalik watak upin dan ipin

Hai semua.
Mesti ada yang minat dengan cerita animasi upin dan ipin ni tak kira kecil atau dewasa,makcik2 ,abang2.kakak2 mseti minat cerita ni,siri animasi ni sangat-sangat berbeza berbanding siri animasi yang lain.Nak tahu kenapa?kerana siri animasi ni dikenali sehingga ke peringkat antarabangsa ,

Dan siapakah pemilik suara di sebalik kartun animasi upin dan ipin ni sepasang kembar yang sangat comel gitu.

Adik Nur Fathiah Diaz memegang watak sebagai upin dan ipin



Dan kemudian bertukar kepada Nur Asyiela Putri





Comel kan?

Siri animasi ni juga sesuai untuk golongan dewasa sebab ia sangat2 fun,dan penuh dengan pengajaran.boleh menghilangkan stress kalau tengok gelagat dorang yang lucu ni.

Buat remaja yang suka tengok cerita ni"dapat mengimbau segala kenangan ketika di waktu kecil,waktu di tadika bersama kawan-kawan,,di kampung,memang seronok .

P/S eh tuan blog ni suka kartun kah?hehe

5 comments:

Kisah Si Dairy said...

nanti dia dah besar..sape nak jadi upin ipin.hhheheehe

Izza Sakura said...

Yup hehe tkr org len la nt

Mar Mansor said...

betul3..

EncikKai Abgdude said...

bertukar2 orang nya...
tapi suara doremon tetap org yang same..
walau da dewasa orangnya

http://abgdude.com/blog

tenku butang said...

huhuhu.. dah alam x tengok upin ipin.. tapi teman suka kartun upin ipin tu.. besttt

Designed By Izzasakura