Breaking News

Lendir siput untuk cantik?




Tengok pun dah rasa geli-geli dengan benda tu merayap atas muka,tapi itulah yang terjadi di jepun,facial ni snagat bagus kerana ia berasaskan lendir siput yang bagus untuk kecantikan wajah sebab itulah  krim  kecantikan snail white dikeluarkan,tengok wanita di dalam gambar cam relax je,cuba bayangkan kalau benda tu merayap masuk dalam mulut?errkk,,,,,,,,,,,,,,,



2 comments:

siti zawiah said...

geli..tak sanggup .

Nur Irdina said...

nk cntik ni org snggup buat mcm2 . tak kesah dah geli ke sakit ke kan ? ><

#singgah akakk . ingt lagi ke ? hihi :D

Designed By Izzasakura