Breaking News

Empunya blog Izza sakura

Ehem,,ehem macam orang baru nak berblog pula dah ni,gara-gara saja padamkan entri pengenalan
diri yang lama tu,,memandangkan followers dah makin ramai jadi kita kenalkan diri semula ya,,

Selama ni korang tengok mana-mana gambar di blog ni mesti matanya ditutup kan,bukannya apa,takut gambar tu diambil dan disebar-sebar jadi testimoni ,ada juga yang saya dah padam sendiri,malahan saya memang suka bergambar ala2 selfie la kononya,tapi saya kurang suka berkongsi gambar depan public,sekarang ni dah macam-macam benda berlaku  di alam maya ni so be careful ok,


Bersama kucing kesayangan

Izza sakura cuma nama samaran je ok,saya adalah blogger semelai,tetapi jangan tanya kenapa mata saya sebelah sepet sebelah besar hehe,sebab saya kacukan cina 

Kalau pergi mana-mana pun kadang ada yang tanya kacukan ke,saya kata ya,mungkin ada juga yang tak perasan kan

Saya berblog dari bulan 4 tahun 2013
Tak banyak yang nak diceritakan

OK la itu saja bye

5 comments:

Dunia Zumal said...

Selamat berkenalan yer. Thanks sebab sponsor hadiah portrait tu ^_^

nini said...

hai iza....tak nampak !a kucing tu...hihi

aswaleyla said...

hai. :)

Unknown said...

gambar lepas guna dnars ke?

Cik Kumbang said...

Natural beauty ♥ cantik sgt dear :)

Designed By Izzasakura