Breaking News

Hilangkan whitehead dan blackhead

Entri yang boleh dikatakan fofular dalam blog ni adalah tips hilangkan whitehad dan blackhead guna cara tradisional dimana ia memerlukan limau nipis dan telur kuning saja,tapi bagi sesetengah orang rasa macam lecehnya nak buat ,lagi-lagi bau telur yang hanyir tu menusuk ke dalam jiwa ,,nak guna masker pula rasa sakitnya la kulit muka macam disiat-siat bila nak tanggalkan masker tu kan


Haa sekarang kan dah moden,floral mask by dian pixy,nama pengasas pun dah comel lote,inikan pula maskernya berwarna ungu tu,mesti tak pernah jumpa masker berwarna ungu ni kan,sangat efektif menanggalkan bintik hitam dan bintik putih di wajah,tak perlu risau lagi kulit sakit2 kerana masker ini tidak menyakitkan wajah anda apabila ditarik,

Wajah anda akan kelihatan segar selepas memakai masker ni ,haa tunggu apa lagi tu takkan nak biar muka berkerak2 sebab bintik hitam putih kat muka tu,arga murah je rm39.90 tahan berbulan sekali seminggu dua kali je pakai,,

PM WHATSAAP 0193484205 CEPAT,NANTI MENYESALL..

1 comment:

siti zawiah said...

selalu guna shishedo mask je..hehe

Designed By Izzasakura