Breaking News

Testimoni dnars skinare

Hai semua...

Kali ni adalah testimoni saya sendiri..dulu saya mempunyai wajah yang berjerawat ,ton tak sekata,kulit kusam,whitehead pigmentasi dan pelbagai lagi,mula-mula takut nak mencuba kerana berdasarkan apa yang saya lihat dnars ni ada pengelupasan,setelah review blog sampai puas hati,akhirny saya berniat nak cuba dnars ni,harap-harap masalah saya selesai,,

Tadaa..inilah wajah saya sekarang,walaupun bintik-bintik hitam masih ada sikit tapi bersyukur sangat sebab masalah jerawat whitehead dah hilang,kulit pun nampak berseri,gambar ni tak ada edit ya,fresh dan tak pakai apa-apa lagi,nampak lebih licin mulus gitu
testimoni,jerawat,krim kuning,toner treatment

Dan penjagaan muka tak cukup juga sebenarnya,jadi saya amalkan k colly korean collagen supplement untuk merawat masalah kulit dari dalaman,baru la luaran pun nampak wow nampak lebih berseri2.

Nak tanya lebih lanjut boleh pm saya di fb ataupun whatsapp 0193484205,Nak tengok banyak lagi/jenguk -jenguk ig saya ya @sakura_mekar

Nak beli dua-dua pun boleh whatsapp 0193484205,tak ada whatsapp?call atau sms je ye,,

3 comments:

Unknown said...

nampak putih gebu..

NAZLIANA SI CUTE said...

tuntut hadiah dari kemenangan di blog mamanizacom

2 PEMENANG POTRAIT

Url Blog: no 33 http://adna2029.blogspot.com/2014/09/giveaway-blogwalking-bersama-mamanizacom.html
Nama penuh:nornazliana bt ab razak
Alamat :sek keb lumut jalan iskandar shah 32200 lumut perak
No Telefon:0196692029

Cik Itah said...

salam. wahhh..nampaknya berkesan tu :)

Designed By Izzasakura