Breaking News

Blog nak tukar baju?

Peliknya tajuk atas tu kan?tapi itu adalah kenyataannya,blog ni meronta-ronta suruh tukarkan baju dia,warna biru pula tu,cuba tengok perbezaan blog ni ,cantik tak?

Tapi header dia simple je ,tak cantik pun.malas pula  nak buat,Harap korang suka ok perubahan pada blog ni walaupun blog ni tak seberapa cantik macam korang punya,followers pula tak ramai,sikit je,tapi tak kisah la ramai ke tidak asalkan blog saya  ni memberi kebaikan untuk korang semua

Kat atas tu  header terbaru saya,cantik tak?kalau boleh tolong la komen sikit hasil tangan saya ni yang tak seberapa ,terima kasih
Kalau nak kritik pun boleh
                

3 comments:

✿A I N A A✿ said...

forever cantik!! hehehehe simple je, but nice... sis tak nak buat tutorial ke cara nak buat header??

✿A I N A A✿ said...

sori, calling u 'sis' again, MAZ.. hehe

Izza Sakura said...

ainaa,nanti maz bt ekh,it ok

Designed By Izzasakura