Breaking News

Senarai peserta dan pemenang Segmen 2013

1.http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html
2.http://aqoustica.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html
3.http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html
4.http://kekapasberceloteh.blogspot.com/2013/01/segmen-2013-izza-sakura.html
5.http://madihahdaisy.blogspot.com/2013/01/segmen-2013-izza-sakura.html
6.http://sherlyanna-angiela.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html
7.http://www.maileyjayley.my/2013/01/segmen-2013-by-izza-sakura.html
8.http://www.aimisyahirah.com/2013/01/segmen-2013-by-izza-sakura.html
9.http://www.permatabiru.my/2013/01/segmen-2013-by-izza-sakura.html
10.http://husnamujahidah.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html
11.http://schaazman.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html
12.http://nshsmirotic-bouncet.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html
13.http://kakijoin.blogspot.com/2013/01/segmen-2013.html

Haa..ramai tak yang join?hehe,memang tak ramai pun ,tapi takpe,hadiah pun sikit je kan,so berpeluang lah dapat topup ni

Oklah saya dah buat keputusan untuk memilih pemenang
untuk segmen ni,

Pemenangya adalah:No 4,(topup 5)
Sebab entrinya sangat bagus ,dan kita sebagai perempuan ni kena ambil tahu juga tau,nak tahu dia tulis entri mengenai apa?jom jenguk blog dia 

Pemenang no 5(topup 5/header free)
Wah,,wah,ikut urutan pula kan?hehe,ok takpe2,
Kenapa pilih si adik comel ni?sebab dia pilih entri teknik menguatkan daya ingatan,haa ada juga ke?tu lah tak nak baca awal-awal yang sangat penting untuk kita yang masih belajar ni,

Pemenang no 13.
Nak tengok dia tulis entri apa?klik blog beliau

Pemenang No 8(Review blog)
Blog seorang model.

Untuk topup tu sila emelkan saya di damisya.maya@yahoo.com
thanks ye,maaf malas taip panjang malam-malam buta ni,hehe

7 comments:

Designed By Izzasakura