Breaking News

Pemilik blog cherry blossom akhirnya didedahkan

Macam tajuk berita pula,

Ini hanya sesi pengenalan diri ye walaupun saya dah lama berblogging,dari bulan 4. 2012 ,memandangkan ada ramai yang nak berkenalan dengan saya ni jadi hari ni saja buat entri santai-santai hehe,

Sesi pengenalan diri dah lama tapi entri entah kemana pula perginya,jadi kalau ada sesiapa yang terjumpa entri tu,rajin-rajinkanlah membaca kalau nak tahu serba sedikit ke serba banyak ke mengenai diri saya,

Kita ringkaskan saja ok,

Nama diberi izza sakura,hehe(bukan nama sebenar)

Kaum Cina+asli semelai

Jeng...jeng..jeng..


Mungkin entri ini akan dipadam jadi cepat cepat tengok,hehe

Ada komen?nak tanya apa-apa?tinggalkan komen di bawah


11 comments:

SecretOfShaila said...

comel plus cute orangnya...hihihi..^^

cik didiey said...

maz!!!!! cantiknya!!!!!! :D
suka suka suka!!! serius cantik! mata mcm heliza :)

akak terover excited!

Ain Nadia said...

Woah.. first time tengok gambar akk. Hehee

farah syamimi said...

cantiknya akak, gebunya muka

Mar Mansor said...

kan..akak dah ckp...he3..maya2..

Cik Kumbang said...

cantiknye dik :)

Anim Daim said...

as salam adik
baru nak promote muka yer...hehhehe

cik yaya said...

awk cantik plus comel la :)
bagi la tahu nama sebenar...pm kat fb pun tak pe..hehe :)

Asma Sah said...

Tk pernah tengok sebelum ni .Comel rupanya owner blog ni . :D kikiki

Nur Irdina said...

Waa cantiknye akak !! Suke tengok akak . Tapi ape nama sebenar akak ? Hehehe :D

aisyah ismail said...

kan? semua cakap awk lawa, dah memang lawa pn. :)

Designed By Izzasakura