Breaking News

Jom buat burger sendiri

Salam sejahtera semua ,

Ini adalah entri santai-santai sahaja memandangkan tak ada idea nak update entri hehe,

Kali ni nak bagi resepi memasak burger dengan cara yang sihat , menjimatkan ,serta menyelerakan ,nyum,,nyummm,terliur ye?

Bahan-bahanya sangat ringkas dan sesuai dibuat sarapan pagi,memasak pun tak perlukan masa yang lama

Bahan-bahanya ialah
                       
Burger segera Ramly
sos 

salad

Roti

Langkah memasak
1.Goreng burger tadi 
2.Letakkan dua keping roti dan letakkan sedikit lada putih,sos,kemudian salad
3.Siap,dan boleh makan

Jom tengok burger yang saya buat,hehe

Lepas makan baru ingat nak snap,hehe

Makanan ni sesuai untuk sesiapa je sebab ada sayur kan, dan bahan pun ringkas ok la boleh cuba ye,

8 comments:

Hana Niey said...

Ringkas tapi menyelerakan dan sihat. yum3. ^_^v

Cik Kumbang said...

Nak ckit bole? hehe

cci said...

bila tgk. terus rs lapor..

mimi zakaria said...

hurmm mnyihatkan..pkai roti keping je kan..

Izza Sakura said...

Btul2 sdap pulak tu

Izza Sakura said...

Boleh2.

Izza Sakura said...

Hehe.bru 1st time kak cci dtg sni.tq ye.

Che Rosliza Che Mat said...

emmm sedapnya...

Designed By Izzasakura