Breaking News

Menvektorkan wajah-wajah mereka.

Salam sejahtera semua,

Kali ni saya menvektorkan wajah-wajah mereka,nak tahu siapa mereka?

Anda akan ketahui kejap lagi,jadi sila baca sampai habis,

Sebenarnya keinginan melukis vektor ni  ,sudah lama terpendam tapi disebabkan kemalasan melanda,jadi ditangguhkan buat seketika ,dan muncul pula gambar  wajah-wajah  mereka di lappy ni jadi degan tangkasnya tangan pun mula melukis mengikut irama lagu,,hehehe,,,,

Macam puisi sudah..

Layan je la ye,

Ini antara wajah-wajah mereka yang sudah divektorkan,2 antara mereka adalah blogger,dan seorang lagi adalah sahabat saya yang jauh di mata dekat di hati,








Banyak yang perlu dipelajari,tertuama dari segi tone colour dan teknik shading,ok la sila tinggalkan komen anda ye,supaya dapat lagi memperbaiki segala kelemahan2 saya.

11 comments:

cik yaya said...

nice..
kalau biat line dia lagi kecik lagi menjadi..
btw percubaan yang bagus izza :)

Cik Kumbang said...

peraktis make perefect hik3~
suma ok tapi yang last one paling akak suka :)

MIRATUL REYYAH said...

ok dah tu..klu prktis lg msti gempak punye..

Sabrina SA said...

nice :D

dear xila said...

cantiknya....tapi kena sharpkan lg tak? hehe

Izza Sakura said...

Dearxila:aah byk lg kne belajr.nt mgkin dpt buka tempahan bt vektor pula.hehe.

Izza Sakura said...

Tq SSA

Izza Sakura said...

Yke kak?tq .hehe. Sy tgok cm buruk je.

Izza Sakura said...

Yaya.tq.i will try my best

Elma said...

serupa =) cantik. good job!

Khamsi Abdullah said...

vector ni ape plak? siyes tak penah dengar..cam cool!

Designed By Izzasakura