Breaking News

Freebies brush bunga

Freebies ni boleh dibuat sebagai header pun boleh,ikut kreativiti ,komen dulu sebelum ambil

Khas untuk followers saya je,




16 comments:

cik yaya said...

wah..cantik2..yaya nak amik tapi tak tahu nak letak kat mana ^_^

Izza Sakura said...

yaya,boleh je letak kt header hihi,footer ke..

PILOT LOVER said...

cantik nyer...huhu buat sendiri ke izza..???

Izza Sakura said...

naz,yup buat sendiri ,ala guna photoshop je pun

Puteri Kasih said...

wah cantik...kreatif la izza ni :)

iu-hazirah said...

salam perkenalan
done follow

http://www.iuzira.com/2013/05/combo-give-away-by-intan.html

cik kumbang said...

nice2 :)

Izza Sakura said...

Tq kak kumbang

Nur Irdina said...

cantek la . teringin nak buat jugak tapi tak boleh download photoshop :'(

Husna Izzati said...

amik satu ye =)

nura_mirazwa said...

saya amek tige2 tu tauu. cantik. trime kasih ! :D

Norhasniza Khalid said...

cantiknya, mama tak tahu nak letak kat mana kalau ambil, tengok jer la nampaknya...

Diya Ariana said...

sy ambik ya

LailaTiqa said...

Ambil satu ya ? cantiknya :)

Fikriah Samsuddin said...

terima kasih

nak satu yer

Positive Physique said...

ambik satu yer

Designed By Izzasakura