Breaking News

Review blog alyaa najlaa

Seorang blogger muda mudi,hehe muda lagi dari saya,perasan sekejap diri ni dah tua,hehe

       
                                                       Peminat lee minhyuk

Alya ni peminat blogskin manakala saya ni bukanlah peminat blogskin,sebab banyak juga kekurangan blogskin pada pandangan saya la,

Tulisan pun agak pudar,saiz kecil je,susah nak baca bagi orang yang mengalami masalah rabun tu,,dan blogskin ni saya jarang jumpa di google ,,mungkin code seo pun tak ada,dan search engine susah nak cari tapi ni cuma pandangan saya je ok,bergantung pada individu tu nak nilai macam mana

Blog alyaa ni kemas dan semestinya ringan sebab guna blogskin kan,cuma kalau boleh tulisan tu bagi clear dan besar sikit ok,dan untuk pemilihan background pun agak suram je,jadi lebih baik pilih background yang terang dan mwujudkan suasana ceria,

jemput follow blog alyaa yek,ada giveaway ,hadiah pun awesome sangat
,                                        

                                      http://ordinaryalyaa.blogspot.com/

3 comments:

Unknown said...

terjah ..!yeah....comel saja awk2 ni..:D

Izza Sakura said...

Hehe tq lyeen

✿INA AINAA✿ said...

ena terjah.. hehehehe wahhh berubah wajah blog maz

Designed By Izzasakura