Breaking News

Design blog simple


Selamat pagi semua,selamat hari guru pada semua guru2 dan kali ni bukan bercerita pasal hari guru tapi mengenai blog yang saya design ni,sebenarnya dua hari je masa yang peruntukkan untuk design blog kak anim ni,cepatnya kan?sebab blog dia ni simple je

Akak ni sebenarnya pemenang segmen saya bulan 3 ke camtu,huhu sory ye kak,sebab masa tu susah sangat nak contact akak ni,laptop pula rosak jadi tertangguh la design dia.nasib baik akak tak marah hihi.

Mengenangkan janji saya tu,maka saya pun minta pswod dan emel akak,

Akak ni nak tema biru hijau dan gambar header tu gambar wedding akak yang sangat sweet .memang sesuailah dengan tema blog dia.

Harap akak anim suka dengan design saya yang tak seberapa ni,akak anim pun beruntung sebab masa bulan 4 tu saya tak reti lagi coding2 cmni,tapi sekarang dah belajar sedikit demi sedikit,hihi

Hasil screenshoot

                                 

                                               Tekan untuk maklumat lanjut
            

10 comments:

Maria Firdz said...

cantik... :)

therosputih said...

nak tempah edit blog...blh cntct sy di sini?

nurulain_rahimin[at]yahoo[dot]com

Adilah Asari said...

cantik izza buat :)

Izza Sakura said...

The rosputih nt sy contact okay

Unknown said...

Cantik..=)

Mysara Ab Rahman said...

cntik la!

Unknown said...

ASSALAMUALAIKUM , DENGAN SUKACITANYA DIMAKLUMKAN DISINI ADA G.A TERBESAR MEI, MEMANG AWESOME . HADIAH TOP REFERRAL SEHINGGA RM150.++ . JOM JOM . ADA BANYAK LAGI HADIAH . ANDA DI TAG #415
LINK TAGGING SILA KLIK SINI
LINK GA SILA KLIK SINI

Unknown said...

thanks adikku....
akak suka sangat...
x sabar nak suruh hubb buka blog n coment blog akak hehehehhe

:)

Izza Sakura said...

sme2 kak,hehe

dina said...

canteknyeee . nak pengsan dina tengok . berbakat la akak . hihi :D

Designed By Izzasakura