Breaking News

Perubahan selepas 2 minggu menggunakan PMC



Hai semua,kali ni saya nak berkongsi dengan semua mengenai perubahan selepas 2 minggu guna pmc(pure marine collagen)

Perubahan ni tak ada lah ketara sangat tapi saya leh nampak kesan tindakbalas pmc ke atas badan saya bila masa tu kelam-kabut ikut pakcik pergi melaka atas urusan ,saya pun dengan senang hatinya tak ambil sarpan pagi tu,bukan sebab berdiet tapi tak sempat hihi,masa dalam kereta lalu jalan tampin,rasa pening kepala sangat2,pastu batuk last2 termuntah.ish2 habis baju kena muntah,tapi muntah sikit je,mungkin sebab tak minum banyak air

Bermula dari hari tu juga,saya kena cirit-birit tak teruk sangat berlanjutan sampai 4 hari macam tu,kemudian bercakap dalam hati esok nak stop minum dulu pmc ni tapi keesokan harinya,cirit-birit dan rasa sakit perut tu dah hilang dh,mungkin pmc tu sedang bertindak balas membuang pelbagai toksin kot,hihi

Mengenai datang bulan pula,saya tak menghadapi masalah sangat cuma saya nak berkongsi la pada wanita2 tu,kalau ada period pain,boleh amalkan pmc ni,dan ada juga dibaca laman web ,darah haid yg hitam tu maksudnya darah haid yang kotor dan kalau darah tersebut tidak dikeluarkan ia akan menjadi ketulan

Untuk kulit pula terasa lembut dan kurang minyak,dan tak terasa kasar ..
Rambut lembut je,
Ok la tu je,semoga dapat manfaat ya..

No comments:

Designed By Izzasakura