Breaking News

Hilangkan bintik hitam (BERKESAN)

Selamat petang,entri minggu lepas saya pernah kongsi tips hilangkan bintik hitam kan.

Yang ni pula cara yang paling berkesan dan cepat .baru je buat tadi,tak sabar sangat nak buat entri ni.

Bahan-bahan
Putih telur,limau nipis,dan tisu.

Ambil putih telur dan perahkan limau nipis dan kacau sampai berbuih sikit.

Celupkan tisu dalam bahan tadi kemudian letak kat kawasan bintik.Tisu tu pilih yang nipis.

Tunggu sampai betul-betul kering lepas tu tanggalkan.Buat beberapa kali sampai bintik tu hilang

korang akan nampak bintik hitam tu macam rerambut halus kan? Sebenarnya bintik hitam ni tak boleh hilang bila kita guna pencuci muka ke krim ke/pergi spa ke.sebabnya bintik ni macam rerambut yang paling dalam.jadi saya dah cuba,anda bila lagi?

6 comments:

Wee Zawiah said...

terima kasih tips nih ... nak cuba

Nur Madihah said...

thanks.. nak cuba ^_^

xila dot said...

pernah buat tp xpernah hilg pon...kena selalu ehh

Izza Sakura said...

Xila.aah buat salu.n tgu tisu tu kering btl2 jadi cm paper.lpas 2 tarik.n kita npk bintik 2 ad kt tisu

sya said...

klau guna tisu muka x boleh ke??ke kena tisu nipis2 je bru berkesan?

Izza Sakura said...

Sya:boleh je guna tisu muka biar lme2 smpi rasa tisu tu tegang pastu tarik bulu2 halus kt muka nt hilg gak

Designed By Izzasakura