Breaking News

PRODUK SABUN SUSU BERAS

Nak tahu produk apa yang tengah meletup sekarang,?Sabun susu beras dari thailand.SAWADIKAP,hehe.

Cuba taip kat google.Merata korang akan jumpa testimoni sabun ni,dari mula muka teruk berjerawat,sekarang dah cantik licin je.

Sabun ni tiada bahan kimia dan diperbuat daripada Beras jasmine,minyak kelapa,dan sebagainya.

Boleh digunakan sama ada di muka /bdan dan berfungsi untuk hilangkan parut,jerawat,dan menggebukan kulit.Bila bercakap pasal menggebukan kulit ni mesti ramai yang suka kan.

Yang ni sebenarnya bergantung pada kulit seseorang.Ada juga yang tak sesuai pakai sabun ni jadi digalakkan cuba dulu baru tahu.

Saya pun pernah guna sabun ni,berkesan sangat.harga pun murah,dalam RM4-8 macam tu la.

Kesan awal penggunaan:Muka rasa lembut je.Tak berminyak.tapi sedikit menggelupas di bahagian hidung untuk buang sel kulit mati.Lama-lama pakai,tak mengelupas dah.kulit makin cerah.

Sabun ni sesuai untuk orang yang ada resdung juga ok.
Produk ni halal & selamat,tiada bahan kimia.

Tapi hasilnya mengikut kulit.Yang penting,banyakkan minum air dan susu untuk membuang toksik dan racun dalam badan.

1 comment:

✿A I N A A✿ said...

patutlah org jepun suka mandy susu utk cntikkan kulit dorang... urmmm knp nmpak macam sedap je sabun tuuu?? >.<

Designed By Izzasakura