Breaking News

Wanita dakwa lahir buaya

Percaya atau tidak,itu bergantung kpd anda.

Penduduk sulawesi selatan gempar apabila seorang wanita telah melahirkan seekor buaya dan seorang bayi.

Seorang wanita bernama Huda mendakwa bahawa telur putih sebesar bola tenis keluar dan pecah kemudian muncul seekor buaya berwarna hitam dan keemasan tetapi perutnya tetap besar.

Keesokan harinya dia pula melahirkan seorang bayi lelaki .Huda dan suaminya yakin bahwa buaya yang dinamakan Nur Baya itu ialah kembar anak lelaki mereka iaitu Muhammad Nur.

14 comments:

Adilah Asari said...

yaya tag awk
http://misteriomuchacha.blogspot.com/2013/02/1st-giveaway-by-zura-online-shopping.html

Kila Lala said...

wah macam2...tapi tak tau kesahihannya kan.

michelle De hunny said...

dtg sini

Izza Sakura said...

Tq dtg

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

allahualam, hanya allah yg tahu

QasehnyaRania said...

betul ke ni

♔ Hasnie Adda ♔ said...

ish . boleh percaya ker ni . tapi sekarang ni dah macam bende2 pelik yang berlaku .

Izza Sakura said...

Btul hasnie & rania.ni keluar nwspaper tdi.

najwa atiqah said...

eiyh...iye ke?!

✿A I N A A✿ said...

huuu macam2lah, tapi tak mustahil semua ni terjadi.. tapi kalau org tu buat cerita semata2 nak dapatkan perhatian, memang melampau la...

Izza Sakura said...

Ainaa.x buat cerita p benda ni memg btl sb da kluar nwspaper td

Izza Sakura said...

Yup najwa da kuar nwspaper td.

Wee Zawiah said...

buaya yg kuar dr telur tuh anak jin kot ... ish ... macam2 la org indon nih ...

Izza Sakura said...

Tu la kdg2 xnak jg pcye.tp da kua surtkhbr.npk cm betul je

Designed By Izzasakura