Breaking News

Penjagaan kulit untuk lelaki

Lelaki sekarang kena jaga muka,apa lagi bila tengah remaja.Jerawat memang berlumba-lumba la nak tumbuh.

Masalah ni pun menyebabkan lelaki ni kurang keyakinan diri untuk bergaul dgn perempuan.

Saya pun sekadar berkongsi sedikit untuk sesiapa yang bergelar lelaki ni.

PAKAI PRODUK YG SESUAI.
Lelaki pun kne pilih dan cuba produk kecantikan ye.Cuba pakai dlm 2 -3 bulan.Kalau rasa tak sesuai,tukar produk lain.

JUMPA DOKTOR KULIT.
Yang ni pun penting ye,kalau muka dah teruk sangat,lebih baik jumpa doktor.

BERSIHKAN MUKA.
Sebelum tidur pastikan muka tu dibasuh dulu,jangan tidur dengan muka berminyak & segala kotoran bagai.

JANGAN PICIT JERAWAT
Lelaki ni mungkin ada juga la yg picit jerawat jadi jangan picit ye.

Ok itu sahaja kot tips untuk jejaka tampan dan comel tu.Kadang2 ada juga produk kecantikan untuk perempuan yg lelaki pernah guna.Itu sebenarnya bergantung .

Mesti tak nak kan muka berparut dan berlubang cm kat atas tu?

Pic from google

2 comments:

xila dot said...

saya suka picit jerawat emmm mcm gewam giler..pastu padan muka ade bekas sobsss

Izza Sakura said...

Tu la rasanya lubang jerawat tu dy memg xle hilang

Designed By Izzasakura